У бюджеті міста на цей рік закладені кошти на проектування другого виходу зі станції метро “Вокзальна”. Де він знаходитиметься наразі невідомо. Проте важливо вже на етапі проектування і планування передбачити зручні умови для пересадки між різними видами громадського транспорту, поєднання метро та велосипеда, доступу для маломобільних груп (людей літнього віку, з дитячими візками, а також людей з інвалідністю).

Тому вчора я надіслала лист на КП “Київський метрополітен” з проханням при підготовці технічного завдання на проектування та у процесі проектування другого виходу зі станції метро “Вокзальна” передбачити місце для зберігання не менше 30 велосипедів. До велопарковок на вокзалах нідерланських міст нам ще далеко, проте важливо створити прецедент. Подальші умови та вимоги для безпеки зберігання необхідно обговорювати додатково, проте вже на перших стадіях роботи над проектом важливо пам’ятати про можливості пересадки з велосипеда на метро і навпаки.

 

інші цікаві матеріали

Цього року КП “Київський метрополітен” розпочинає проектування другого виходу зі станції метро “Вокзальна”. На моє прохання включити до технічного завдання на проектування вимогу облаштування велопаркінгу

На 16 липня на засідання транспортної комісії Київради я попросила винести питання регулювання перевезення велосипедів у наземного громадському транспорті. Київпастранс готовий поліпшувати умови для перевезення

Сьогодні направила міському голові лист з рекомендаціями по Трухановому та пішохідній набережній на Поштовій площі. Поштова площа Зокрема, організувати присутність представників Державтоінспекції на в’їзді до