Метою будь-яких інвестицій у розвиток велоінфраструктури є збільшення кількості велосипедистів та кількості поїздок, які здійснюються у місті на велосипеді. Досвід низки країн ЄС показує, що для цього необхіден запит суспільства та співпраця хоча б трьох сторін: муніципальної влади, громадського середовища та бізнесу.

За один рік у Києві стало на 11% більше велосипедистів. Цього недостатньо, аби вважати столицю України справді велосипедним містом, однак цифра показує чітку тенденцію: все більше людей прагнуть обирати велосипед як зручний, швидкий, чистий та економний вид транспорту для міста. Окрім бажання самих користувачів, місто повинно створювати комфортні та безпечні умови.

У 2015 році в Києві з’явився новий велосипедний маршрут, що сполучає ЖМ Троєщина з центром міста. Вперше почали розробляти навігацію для ознакування дорожніх та рекреаційних веломашрутів, почалися зрушення в інтеграції велосипедного та громадського транспорту, діють два перехоплюючі велопаркінги. Триває робота над документами, що регулюють розвиток велотранспорту.

Нижче пропонуємо ознайомитися з Оглядом проектів з розвитку велотранспорту в Києві у 2015 році та дізнатися, що було зроблено завдяки синергії зацікавлених сторін. Окрім аналізу реалізованих проектів, Огляд містить також рекомендації щодо подальшої роботи для міста.

 

Контакти

Ксенія Семенова

координаторка роботи Асоціації велосипедистів по Києву,

радниця міського голови з питань розвитку велоінфраструктури

ksenia.semenova {at} avk.org.ua

067 253 18 43

інші цікаві матеріали

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Через обвал Шулявського моста звільнено керівників, які відповідали за транспортну політику міста загалом і в окремому районі. При цьому лишилася непокараною безпосередньо відповідальна за цей