Вчора мала зустріч з Олександром Густєлєвим, гендиректором “Київавтодору”, мала ось такий перелік питань до обговорення:

1. Врахування руху велосипедистів при підготовці ТЗ на проектні роботи, консультації виконавців проектних робіт щодо організації руху велосипедистів;

2. Врахування руху велосипедистів при проведенні ремонту дорожнього покриття (зокрема, встановлення прорізів дощоприймальних решіток поперек напрямку руху транспорту);

3. Оновлення розмітки на існуючих ділянках велодоріжок та смуг (пр. Перемоги цього року не оновили, хоч ГІП проекту реконструкції при зустрічі це обіцяв виконати)

4. Реконструкція вул. Кирилівська – магістральний веломаршрут на Поділ;

5. Московський міст у частині через р. Десенка – заміна асфальту на тротуарі;
Частина веломаршруту “Європейська пл. – Троєщина”, дрібний ремонт (як пропонується у листі №01-36/2578 від 02.10.2015) не вирішить проблему та не відновить поверхню до нормативної якості.

6. Розширення меж реконструкції пр. Перемоги в районі м. Берестейська та перегляд проекту у частині організації руху велосипедистів, ГТ та таксі;

Наразі проектом реконструкції на цій ділянці веломаршрут просто переривається – створюється небезпека для руху велосипедистів. Асоціація велосипедистів Києва підготувала пропозиції щодо руху велосипедистів, це потребує перегляду проекту та розширення меж реконструкції. Концептуальні пропозиції було передано.

Враження від зустрічі позитивне. Олександр Густєлєв погодився про необхідність включати до техзавдання на проекти реконструкцій вимог з обов’язкового врахування велосипедистів, а також з розумінням поставився до пропозиції ставити дощоприймальні решітки з прорізами поперек напрямку руху велосипедистів. Щодо старої розмітки та інших невиправлених проблем на велодоріжці по пр. Перемоги обіцяв дати завдання підлеглим і з’ясувати чому не зробили це цього року.

Важливий момент з якістю тротуарів на Московському мосту у частині через р. Десенку – пан Олександр пообіцяв відправити інспектора перевірити стан тротуарів, визначити ступінь ремонту, якого потребують тротуари і після того визначити остаточно чи буде це у плані робіт Київавтодору на 2016 рік.

Для доступу до матеріалів поточних реконструкцій (зокрема, вул. Васильківська) я ще маю додатково зустрітись з заступником директора, який курує реконструкції.

Тепер слідкуємо за виконанням.

інші цікаві матеріали

Комунальна корпорація “Київавтодор” продовжує будувати радянське агресивне місто. Робить це вперто і мовчки, ігноруючи суспільний запит жителів Києва на безбар’єрне місто, доступне для всіх городян.

Днями було опубліковано проект бюджету Києва на наступний рік. Якщо говорити про фінансування суто велосипедних ініціатив, на наступний рік наразі закладено лише 4 млн грн

На велосипедному маршруті “Євроепйська площа – ж/м Троєщина” на цей рік роботи вже завершено, проте я помітила, що на місці проведення реогранізації руху в районі