Запрошуємо ознайомитися з виступами та пропозиціями членів Асоціації велосипедистів Києва щодо безпеки дорожнього руху в Україні.

23 грудня 2015 року відбулися Парламентські слухання на тему “Стан і перспективи забезпечення в Україні безпеки дорожнього руху”. У Верховній Раді обговорювали законопроект про безпеку дорожнього руху. З цього приводу до виступу були запрошені також Віктор Загреба (Ініціатива “Vision Zero for Ukraine“, ГО “Центр соціальних і ділових ініціатив”, співзасновник і член Асоціації велосипедистів Києва) та Ірина Бондаренко (координаторка національної роботи Асоціації велосипедистів Києва, Український інформаційний центр велотранспорту)

Основні пропозиції з виступу Віктора Загреби:

1) Безпека доріг має увійти до ТОП-10 пріоритетів Уряду та Президента;

2) Проводити тренінги з безпеки дорожнього руху для патруальних;

3) Створити провідну агенцію з безпеки руху;

4) Проводити тісну співпрацю з міжнародними організаціями.

Повний текст виступу Віктора та пояснення можна прочитати тут.

Основні пропозиції з виступу Ірини Бондаренко:

1) Встановити у містах України максимальний дозволений швидкісний ліміт в 50 км/год;

2) Відмінити нештрафована перевищення швидкості на 20 км/год, що фактично дозволяє автомобілям у містах рухатися зі швидкістю 80 км/год;

3) Запровадити фото- і відеофіксацію порушень ПДР;

4) Розробляти і впроваджувати національну програму розвитку велотранспорту для міст і населених пунктів України.

Як зазначила Ірина, поданий законопроект є автомобілецентричним і не враховує безпеку руху пішоходів, велосипедистів, людей з обмеженими можливостями. У теперіншньому вигляді його не можна приймати. Не забуваймо, що серед нас лише 30% автомобілісти, а 70% – користувачі громадського транспорту, велосипедисти, пішоходи.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Перед входом до Київської міської державної адміністрації відбувся лежачий протест київської велоспільноти через смерть киянина Діаса Мужева, якого збила машина на велопереїзді. Організаторами лежачого протесту

В Україні розробляють державні стандарти про дорожню розмітку. Ці ДСТУ містять багато новацій, які підвищують безпеку користувачів велосипеда на дорозі. Першу редакцію проекту ДСТУ 2587:201Х

Перші в історії державні стандарти України з велоінфраструктури розробив Державний дорожній науково-дослідний інститут на замовлення Асоціації велосипедистів Києва за підтримки ULEAD з Європою. ДСТУ «Планування