Днями було опубліковано проект бюджету Києва на наступний рік. Якщо говорити про фінансування суто велосипедних ініціатив, на наступний рік наразі закладено лише 4 млн грн на продовження робіт з організації веломаршруту “Європейська площа – Троєщина”. Такими темпами фінансування лише один маршрут місто буде створювати років 10. Це точно не є ознакою приорітетності розвитку велотранспорту для міської адміністрації.

Проект бюджету міста

Сьогодні направила міському голові рекомендації доручити внести зміни до проекту бюджету міста:

У проекті програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2016 рік наразі передбачено часткове фінансування робіт з облаштування веломаршруту “Європейська площа – Троєщина” в обсязі лише 4 млн (у 2015 році було виконано робіт на 13 млн грн), тоді як на завершення повного обсягу робіт за маршрутом потрібно 31 млн грн. Зважаючи на наявність усієї проектно-кошторисної документації та можливість оперативно провести решту робіт протягом року, прошу надати доручення внести зміни до проекту програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2016 рік і передбачити на завершення робіт по веломаршруту “Європейська площа – Троєщина” в повному обсязі, а саме 31 млн грн.

Окрім цього, наразі проект бюджету не передбачає розвиток супутньої велоінфраструктури та заходи з популяризації велотранспорту. Пропоную внести наступні доповнення до проекту бюджету:

1. Збільшення суми капітальних вкладень Київської міської ради для облаштування критої велопарковки у дворі КМДА у розмірі 33 тис грн

2. Фінансування облаштування велосипедних стійок для короткочасного зберігання велосипедів біля станцій метро у центральній частині міста у розмірі 50 тис грн (КП “Київський метрополітен”)

3. Фінансування розробки та друку соціальної реклами з популяризації велосипедного транспорту і, зокрема, веломаршруту “Європейська площа – Троєщина” у розмірі 50 тис грн (Департамент містобудування та архітектури).

Окрім фінансування окремого веломаршруту, запланована велика кількість реконструкцій вулиць та розв’язок у місті. Перелік та обсяги фінансування реконструкцій аналізуватиму після затвердження бюджету міста. У процесі реконструкції планується також враховувати рух велосипедистів в рамках затверджених бюджетів на реконструкції.

Якщо Ви підтримуєте ці пропозиції та маєте контакти серед депутатів міської ради, надішліть їм ці рекомендації і пропонуйте підтримати та внести відповідні пропозиції до нашого з вами міського бюджету на рік.

інші цікаві матеріали

Вчора мала зустріч з Олександром Густєлєвим, гендиректором “Київавтодору”, мала ось такий перелік питань до обговорення: 1. Врахування руху велосипедистів при підготовці ТЗ на проектні роботи,

На велосипедному маршруті “Євроепйська площа – ж/м Троєщина” на цей рік роботи вже завершено, проте я помітила, що на місці проведення реогранізації руху в районі

Сьогодні направила лист на гендиректора Київавтодора з рекомендацією включити капітальний ремонт тротуарів на Московському мосту (як у частині через р. Десенка, так і у частині