Текст – Валерія Думанецька

Що таке місто? Робота, навчання? Магазин та поспіх? НІ! Місто – це комунікаційний центр області, в якому люди знаходять для себе чимало позитивних аспектів, такі як: спілкування з дружніми сусідами, відкриття старого та створення нового на місцях. Місто презентує країну і тому кожне має бути і є насправді унікальним для місцевого жителя, для приїжджого та для туриста.

Це для себе відмітила й громадська організація «Буковинська агенція регіонального розвитку», для кращого запам’ятовування можна просто БАРР-р-р-р-р.

Насправді ця організація робить чимало цікавих та головне корисних речей, серед яких на початку 2010-их з’явився й велопроект, метою якого було прокласти веломаршрути у місті. Про це представники організації розповіли під час конференції Велофорум у Кривому Розі.

Ідея з’явилась? – Так!

Гарна? – Чудова!

Робимо? – Вже майже реалізували!

Так і в цієї організації, тільки-но ідея зародилась, два роки і повноцінні, продумані та перспективні маршрути прокладені.

У презентації Тетяна Лебухорська – менеджер ГО «БАРР» – розповіла про алгоритм, за яким працювали над проектом. Почали з питання «Для кого ці веломаршрути прокладатимуться?» і вирішили, що для місцевих велосипедистів, для потенційних велосипедистів у місті та, звісно, для туристів, особливо акцентували увагу на бізнес-туристах, для котрих місто лише точка очікування наступного переїзду, тож якщо є вільних годинки 2-4 можна прокататись по місту, глянути краєвиди, архітектуру та підживитись історичними фактами і традиціями.

БАРР

Далі вже починається конкретна робота над осмислюванням, що взагалі є показати, на базі цього відбувається планування тематичних маршрутів, різних за довжиною й складністю. Після теоретичного планування кожен маршрут проходив фізичну обробку з плануванням, як його маркувати. Для цього організація вигадувала свої варіанти, зважаючи на те, щоб було видно наступну позначку.

Цікаво, що через рік, після того як організація промаркувала маршрути з’явився стандарт ДСТУ 7450:2013, яким можна керуватися й робити «правильно». 

Свої маркування велоактивісти теж перевірили на «новеньких», котрі ні маршруту не знають і взагалі вперше таким маршрутом їхатимуть.

БАРР2

Після основних робіт проект треба було якось прорекламувати, створити карту з довжиною маршрутів, висотами, перешкодами та категоризацією. Інформувати вирішили у закладах, які стоять якраз на шляху маршруту, також на масових розважальних заходах, ще вигадали влаштувати екскурсію-проїзд маршрутом для журналістів і налаштування контактів з туристичними бюро та прокатами велосипедів.

БАРР3

Так громадська організація реалізувала проект вело маршрутів для розвитку міста, на радість місцевим та приїжджим веломанам, а місцева влада підтримала ініціативу й спонсорувала витратні матеріали. Такі новини із західної України від велосипедистів.

 

Презентацію слухала та конспектувала
Валерія Думанецька

Думки, висловлені в блозі членами АВК є суб’єктивними та можуть не збігатися з офіційною позицією Асоціації.

Хочете поділитися своїми думками? Запропонуйте тему: media[at]avk.org.ua.

інші цікаві матеріали

Олеся Сторожук медіа-координаторка Асоціації велосипедистів Києва Сьогодні втретє сплатила членський внесок на розвиток Асоціації велосипедистів Києва (АВК). Це організація, в якій працюю вже два роки.

Текст – Валерія Думанецька Дивним був вибір міста для проведення Велофоруму 2015 у Кривому Розі: місто довге, індустріальне, туристами не балуване. Та потрапивши в атмосферу

Велосипед як хобі, як робота, як транспорт, як розвага. А що для вас велосипед? З якою метою його використовуєте і як до цього прийшли? Хто