Ірина Бондаренко,
координаторка з національної роботи Асоціації велосипедистів Києва.

Сьогодні стартував навчальний курс Cycling Infrastructure від Solutions.

У перших уроках порівнюють витрати міста на організацію інфраструктури для авто та для вело.

Наприклад, витрати на будівництво паркінгів для авто та для велосипедів вказують на ефективність велосипедного руху для міста: звичайні велопаркінги коштують близько 100 євро на противагу автопаркінгам – трохи більше 2000 євро, а велопаркінги з навісом – близько 400 євро на противагу автопаркінгам з навісом – трохи менше 8000 євро. Якщо ж мова про велогараж, то його вартість – близько 2000 євро на противагу автогаражу за трохи дешевше від 16000 євро.

Capture1

Половина поїздок, що здійснюються на автомобілі, коротші 5 кілометрів, а одна чверть – коротша за 3 кілометри.

Оскільки двигуни автомобілів більш ефективні після їхнього «розігрівання», споживання палива, а відповідно, і викиди СО2 є невиправдано високими протягом саме перших кількох кілометрів.

А подорожі до 5 км, здебільшого, легко здійснити саме велосипедом.

Що ж до подорожей до 3 км, то велосипед – найшвидший вид транспорту на цій відстані.

Capture

Загалом, у Німеччині, звідки родом автор курсу, близько 20% людей використовували велосипед щодня, і ще 20% – кілька разів на тиждень (дані 2008 року). Загалом, спостерігають більше використання велосипедів серед молодих людей та менше використання серед старших людей.

А як у нас – це належить дізнатися під час вивчення курсу. Буду писати тут найбільш цікаві факти та результати своїх досліджень.

Загалом, курс виглядає дуже простим. Англіська мова, що вживається для пояснення та у графіках, зрозуміла і нескладна. Автор курсу досвідчений і лаконічний.

На курс ще можна записатися отут.

інші цікаві матеріали

Голова Асоціації велосипедистів Києва Богдан Лепявко, якого переобрали цього року, користується велосипедом як транспортом для добирання на роботу чи у справах. А у вільний від

Iрина Бондаренко, членкиня Ради Української велосипедної мережі Щастя не в тому, щоб мати гроші або речі, це всі знають. Коли Лео Борманс почав писати Світову

Якщо існує рай для велосипедистів, то він має виглядати як пересічне місто в Нідерландах. Або село. Наприклад, як Ельст. У Maps.Me Ельст позначено як село,