Якщо ви були на велосніданку під час акції «Велосипедом на роботу», Дні ПАРКУвання чи на Велофорумі, то не могли не помітити цю штуку. Асоціаіція поспілкувалась з автором велоцукру Володимиром Прищепою і дізналась більше про історію його виникнення.

велоцукор

АВК: Як у Вас виникла ідея виготовляти BikeSugar?

ВП: Для початку було б не погано отримати відповідь: навіщо його робити і яка з нього користь? Невже людина, яка любить крутити педалі, не зможе без цього обійтись? Звичайно, зможе і буде жити довго і щасливо (якщо не забуває вдягати шолом), навіть не підозрюючи про його існування. Цукор залишиться цукром. Вуглеводи нікуди не подінуться зі зміною форми. Єдине, що може змінитись — це настрій, він покращиться, це точно.

А ідея ця виникла не відразу. Спочатку був двотижневий велопохід з компанією «СвітЗаОчі», звідки я повернувся окремо від велосипеда і трохи поламаний. Півроку наново навчався ходити, крутити педалі та рухатись. Багато вільного часу, бажання чимось займатись і навички кондитера — це те, що спонукало творити.

велоцукор

АВК:  Як виготовляється такий цукор?

ВП: Виготовити цукор різної форми може кожен. На перший погляд, нічого складного: цукор, вода, відповідна форма, трохи терпіння і все. Але для мене все виявилось набагато цікавіше. Кожен цукор має свої властивості і не кожен підходить, треба знайти найкращий. З формами та ж історія. Їх треба було виготовляти власноруч, розраховуючи, як фігура буде поводитись на чашці і яку вагу вона має. Як краще сушити, зберігати та транспортувати. Бо такий цукор досить крихкий і боїться вологи. Але немає нічого неможливого. Будь-яка форма, будь-який цукор — усе можна зробити. Усе, що подарує гарний настрій.

BikeSugar — це лише перевтілення з інших цікавинок. Залишалось досить небагато часу до Велодня в Києві й дуже хотілося зробити якийсь подарунок своїм велодрузям. Саме тоді я і побачив Цукровий байк. Тобто побачив звичайний велосипед на парковці, але уява зробила все інше. Відразу стало зрозуміло, як і що робити.

велоцукор, велосипед

З подарунками я встиг, але історія на цьому не закінчується, як і кількість людей, що їздять на велосипедах. Один обирає недільну подорож або вечірню велопрогулянку парком, щоб відпочити та зняти напругу. Інший щодня вкручує педалі, іноді ризикуючи власним здоров’ям і оминаючи затори, їздить на роботу. Але кожному велосипед допомагає подивитись на світ іншими очима, отримати нові спогади та відчуття. Допомагає не бути байдужим та самотнім, тому що ми не залишаємо одне одного на дорозі. І хоча місць, де можна безтурботно залишити байк, небагато, а велодоріжок ще менше, нас уже починають помічати на дорозі і це добре.

АВК: Навіщо Ви це робите?

ВП: Для когось він стане приємним подарунком. Покращить настрій разом з ранковою кавою. Когось надихне на подорожі. А декому може нагадати про необхідність велопарковки на роботі, давно обіцяний душ та багато іншого.

Якщо хоч комусь, хто любить крутити педалі, ВелоЦукор допоможе, то користь і сенс у цієї історії є.

велоцукор

АВК: Де і як можна отримати BikeSugar?

ВП: Зараз BikeSugar є лише диковинкою, яку можна замовити на сторінці Вконтакті або в крамниці  Podval на вул. Хрещатик 46а. Чи натрапити на нього під час якоїсь велоподії. Сподіваюсь, що так довго тривати не буде і кожен ВелоДруг отримає свій BikeSugar. Але хочу нагадати, що вживання ВелоЦукру не замінює катання на велосипеді.

АВК дякує Володимиру Прищепі за надані декілька упаковок ВелоЦукру для дегустації під час велоподій.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Міжнародна конференція Велофорум-2017 на тему “Велосипед як каталізатор змін у містах” пройшла 6-8 жовтня в Миколаєві, зібравши більш як 100 учасників та учасниць з 24

Координатори Асоціації велосипедистів Києва провели серію воркшопів для учасників освітнього табору для велоактивістів з усієї України Bike Camp, який пройшов 4-6 серпня в місті Яремче

Асоціація велосипедистів Києва зібрала велоініціативи з усієї країни для підготовки ефективних пропозицій змін до Правил дорожнього руху. Метою зустрічі було спільно напрацювати вимоги велоспільноти щодо