Кілька тижнів тому КП “Київське інвестиційне агенство” винесло на інвесткомісію питання включення системи bike-sharing до переліку об’єктів, які потребують залучення інвестицій. Комісія схвалила пропозицію. Про це я вже писала раніше.

Після цього я мала довгу розмову з представником КІА, де я намагалась переконати перед проведенням конкурсу замовити дослідження можливості та потенціал системи у Києві, визначити місця облаштування та місткість станцій велопрокату (feasibility study). Вартість консультаційних послуг у подальшому може бути перекладена на компанію-переможця інвестконкурсу. Також я продовжую наполягати на хибності думки ніби станції велопрокату потрібно прив’язувати до веломаршруту Троєщина-Центр. Велопрокат чудово виконує свою функцію і є економічно привабливим у місцях щільної забудови, великої кількості місць тяжіння (місця роботи, ресторани, зони відпочинку, університети, тощо). На цьому маршруті точки тяжіння знаходяться на занадто великій відстані аби подолати її в рамках стандартно безкоштовних 30 хв.

Якщо запустити цю ділянку, вона буде провальною з точки зору бізнес-моделі та формату транспорту, загалом, відповідно, ми зможемо забути ще надовго про розвиток повномасштабної мережі велопрокату у місті. Натомість я пропоную замовити аналіз усього міста, визначення пріоритетності зон реалізації проекту по стадіях і потім оголошувати конкурс. Ми не можемо дозволити собі робити такі помилки. Проте КІА вперто продовжує заявляти як вони планують ефективно розвивати систему громадського велопрокату у Києві. Складається враження, ніби персонал свідомо намагається завалити цей проект.

Відмова проводити аналіз ситуації – це, щонайменше, непрофесійно і по факту – халтурна робота.

інші цікаві матеріали

У понеділок, 25 травня, я направила Київському інвестиційному агенству (КІА) зведений аналіз онлайн-обговорень щодо карти розміщення перших станцій міського велопрокату (bike sharing) та рекомендації щодо

Комунальне підприємство “Київське інвестиційне агенство” (КІА) вивчає можливість запуску конкурсу на організацію перших станцій міського велопрокату (public bikes). КІА вивчає ринок постачальників обладнання та операторів,