Зараз у Києві готується до затвердження міська цільова програма розвитку транспортної інфраструктури на 2016-2018 рр.

Після затвердження цього документу депутатами Київради проекти реконструкції та будівництва вулиць, площ та розв’язок у місті можуть бути профінансовані лише ті, які включені до цієї програми. Вчора у заступника голови КМДА Олександра Спасібка відбулась нарада щодо включення велосипедної складової до програми розвитку транспортної інфраструктури.

Мене дуже здивувала відсутність спротиву і навіть підтримка цієї ідеї з боку майже усіх присутніх, включно з заступником міського голови, директором “Київавтодору” та його заступника, а також представників інших управлінь та департаментів КМДА. Залишилось переконати директора департаменту транспортної інфраструктури, який не є палким прихильником велотранспорту.

Три роки, які відведено на виконання програми, недостатньо для створення повної мережі веломаршрутів, тому я запропонувала зробити аналіз запропонованих у програмі об’єктів на реконструкцію (вулиці, розв’язки, площі) та пропонувати для будівництва у програму елементи велосипедної мережі, які б доповнювали реконструкції, заплановані КК “Київавтодор”. Елементи веломережі обирались на основі аналізу напрямків руху велосипедистів та карти веломаршрутів, розробленої велосипедистами минулого року. Усі об’єкти я нанесла на карту для кращого розуміння.

transport_program

Таким чином, ми можемо частину веломережі включити до загальних реконструкцій міста, а бюджет, який виділятимуть суто на велосипедні об’єкти, дозволить створити поруч додаткові ділянки вулиць, де буде організовано рух велосипедистів. Кошти бюджету, у такому випадку, будуть використовуватись більш ефективно.

Зараз я разом з департаментом містобудування та архітектури готую офіційні пропозиції щодо включення велосипедної складової до програми розвитку транспортної інфраструктури на 2016-2018 рр. Після погодження профільними департаментами КМДА, програму винесуть на голосування депутатами Київради.

інші цікаві матеріали

Вчора мала зустріч з Олександром Густєлєвим, гендиректором “Київавтодору”, мала ось такий перелік питань до обговорення: 1. Врахування руху велосипедистів при підготовці ТЗ на проектні роботи,

На велосипедному маршруті “Євроепйська площа – ж/м Троєщина” на цей рік роботи вже завершено, проте я помітила, що на місці проведення реогранізації руху в районі

Сьогодні направила лист на гендиректора Київавтодора з рекомендацією включити капітальний ремонт тротуарів на Московському мосту (як у частині через р. Десенка, так і у частині