Минулого тижня я ініціювала зустріч з компанією, яку обрано для розробки першої стадії проекту реконструкції Ленінградської площі та під’їзних шляхів. Метою зустрічі було вже на перших стадіях роботи над проектом реконструкції площі нагадати про необхідність врахування потреб велосипедистів, пішоходів та маломобільних груп населення.

Фото: сайт департаменту містобудування та архітектури КМДА

Я також надала інформацію про ключові напрямки руху велосипедистів через площу згідно з аналізом, проведеним велосипедистами минулого року, та необхідність створення безбар’єрних просторів у місті. Передала інженерам німецькі рекомендації з організації руху велотранспорту та запропонувала проводити консультації та обговорення проектних рішень з громадськістю, у тому числі велосипедистами.

  • Elenko Zaiceva

    судя по картинке -чудестная трасса для картинга ,но на велике в рукавах не покатаешься .да и рулить на тачке напряжно ,пересечений рукавов много .

інші цікаві матеріали

Днями було опубліковано проект бюджету Києва на наступний рік. Якщо говорити про фінансування суто велосипедних ініціатив, на наступний рік наразі закладено лише 4 млн грн

Вчора мала зустріч з Олександром Густєлєвим, гендиректором “Київавтодору”, мала ось такий перелік питань до обговорення: 1. Врахування руху велосипедистів при підготовці ТЗ на проектні роботи,

На велосипедному маршруті “Євроепйська площа – ж/м Троєщина” на цей рік роботи вже завершено, проте я помітила, що на місці проведення реогранізації руху в районі