8 вересня на засіданні постійно діючої конкурсної комісії КМДА по залученню інвесторів було ухвалено рішення про «включення до переліку об’єктів, які потребують залучення інвестицій, проект «Створення велосипедної інфраструктури, включно з системою «bike-sharing» в місті Києві з першою чергою по велосипедному маршруту «ж. масив Троєщина – Європейська площа».

Простою мовою це означає, що комунальне підприємство “Київське інвестиційне агенство” (КІА) офіційно розпочинає підготовку умов конкурсу на визначення оператора громадського велосипедного прокату у Києві (bike-sharing system).

DSC_0437

Після засідання комісії Ксенія Семенова, координаторка роботи АВК по Києву та радниця Київського міського голови з питань розвитку велоінфраструктури, зустрілась з куратором питання з боку КІА, Віталієм Бойко щодо подальших планів за цим проектом. Після офіційного включення системи до переліку об’єктів на залучення інвестицій КІА має розробити умови конкурсу та критерії визначення переможця. На зустрічі також домовились, що АВК надаватиме інформаційну підтримку роботі над проектом, інформувати велосипедистів та мешканців про перебіг підготовки, збирати, за потреби, інформацію та думки велосипедистів, надавати іншу експертну допомогу.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

15 серпня в Києві запустили в тестовому режимі безстанційний велопрокат Nextbike (байкшерінг). Що це Байкшерінг — це міський прокат велосипедів, який передбачає альтернативу міському громадському

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури