4 серпня я організувала зустріч з директором ТОВ “Київдормістпроект” щодо варіантів організації руху велосипедистів та пішоходів через перехрестя на Поштовій площі. Розглядали ідею, запропоновану інженером з Німеччини.

ТОВ “Київдормістпроект” є проектною установою, відповідальною за транспортну частину реконструкції Поштової площі. На початку розмови Володимир Воробйов, директор ТОВ “Київдормістпроект”, досить скептично ставився до пропозиції організувати рух пішоходів та велосипедистів в один рівень з автомобільним рухом по парній стороні Сагайдачного, аргументуючи це зменшенням пропускної здатності для автотранспорту. Проте у процесі дискусії розрахунками часу затримки та заторів вдалось переконати розглянути та доопрацювати ідею від рівня концепції до більш детальних розрахунків на основі підрахунків транспорту 2012 року (до початку реконструкції) та потоків пішоходів у червні 2015 року, останній було проведено Асоціацією за допомоги волонтерів.

Принципова ідея організації руху пішоходів та велосипедистів:

Наразі інженери мають розібрати пропозицію і остаточно визначити спосіб організації руху велосипедистів через Поштову площу.

інші цікаві матеріали

Днями було опубліковано проект бюджету Києва на наступний рік. Якщо говорити про фінансування суто велосипедних ініціатив, на наступний рік наразі закладено лише 4 млн грн

Вчора мала зустріч з Олександром Густєлєвим, гендиректором “Київавтодору”, мала ось такий перелік питань до обговорення: 1. Врахування руху велосипедистів при підготовці ТЗ на проектні роботи,

На велосипедному маршруті “Євроепйська площа – ж/м Троєщина” на цей рік роботи вже завершено, проте я помітила, що на місці проведення реогранізації руху в районі