Напередодні зустрічі з директором ТОВ “Інститут “Київдормістпроект” щодо варіантів організації руху велосипедистів з Володимирського узвозу на вул. Сагайдачного, отримала від них офіційну відповідь по пунктах протоколу, за які відповідає інститут.

Незрозуміло чому облаштування наземного пішохідного переходу через Володимирський узвіз та організації руху велосипедистів залежить і може бути вирішено лише після завершення благоустрою самої площі. Завтра і запитаю.

Завтра планую обговорити в особистому порядку концептуальну пропозицію облаштування наземного пішохідного переходу та безпечного переїзду велосипедистів з Володимирського узвозу на вул. Сагайдачного. Нагадаю, АВК провело заміри кількості пішоходів, автомобілів та велосипедистів, які проїжджають через площу у ранкову та вечірню години-пік. Проїзд велосипедистів між Володимирським узвозом та Сагайдачного є найбільш популярним сполученням через площу і зараз у проекті відсутні рішення, які нададуть можливість велосипедистам без порушень ПДР, безпечно та без потреби спішуватись або (гірше!) спускатись у підземний перехід перетнути площу.
інші цікаві матеріали

Вчора мала зустріч з Олександром Густєлєвим, гендиректором “Київавтодору”, мала ось такий перелік питань до обговорення: 1. Врахування руху велосипедистів при підготовці ТЗ на проектні роботи,

На велосипедному маршруті “Євроепйська площа – ж/м Троєщина” на цей рік роботи вже завершено, проте я помітила, що на місці проведення реогранізації руху в районі

Сьогодні направила лист на гендиректора Київавтодора з рекомендацією включити капітальний ремонт тротуарів на Московському мосту (як у частині через р. Десенка, так і у частині