Протягом тижня кияни та гості міста збирали підписи за те, щоб Хрещатик був перекритим для руху автомобілів по суботах, як це було раніше. Петицію направлено меру Києва та голові КМДА Віталію Кличку.

Петиція за Хрещатик без машин

Текст петиції:

Звернення громадян щодо пішохідної зони на вул.Хрещатик у вихідні

01 липня 2015 року

Голові Київської міської державної адміністрації

Кличку В.В.

Хрещатик має бути пішохідним обидва вихідні

У той час як Брюсель удвічі збільшує пішохідну територію, українська столиця повертається в автомобілецентричне минуле. Ми вимагаємо повернути пішохідний статус Хрещатика по суботах, а в перспективі – обмежити рух автотранспорту по центральній вулиці Києва та розвивати альтернативні способи пересування по місту: умови для руху пішохідів, людей на велосипедах, громадський транспорт.

Розпорядження голови КМДА було поспішним і не враховує позицію значної кількості киян: не було проведено дослідження громадської думки щодо цього питання.

Хрещатик неодноразово був перекритим протягом кількох місяців, що практично не позначилось на транспортній ситуації в місті. У вихідні та святкові дні пішохідна зона на Хрещатику тимпаче не створює незручностей для руху транспорту.

Пішохідні зони роблять життя в місті більш комфортним та здоровим, піднімають туристичну привабливість, сприяють бізнес-активності.

“Київ страждає від браку способів проведення дозвілля на вихідні саме в міському форматі – вуличних фестивалів, гулянь, свят. Не на стадіонах, ТРЦ або виставкових комплексах, не в віддалених великих парках і, тимпаче, не в передмістях. Це все є, це потрібно – але життя у всіх сенсах повинно повернутися і на центральні вулиці.” – зазачив Григорій Мельничук, співкоординатор Ради Києва з урбаністики.

Ми, кияни та киянки, а також гості міста, вимаємо від голови КМДА Віталія Кличка:

  1. Скасувати рішення від 24.06.2015, згідно з яким Хрещатик відкривається для руху автомобілів по суботах. Хрещатик має знову стати пішохідним у суботні, недільні, святкові та неробочі дні.
  2. В перспективі – розглянути пропозиції громадськості, що передбачають повне або часткове обмеження руху автотранспорту на Хрещатику, облаштування наземних пішохідних переходів та створення велосипедної інфраструктури.

Коаліція «За безпечний та доступний простір»

Рада з урбаністики Києва | kyivmanifest.org.ua

Спілка «За безпеку пішоходів» | pishohid.org.ua

Асоціація велосипедистів Києва | avk.org.ua

 

група громадян в особі Бондаренко І.С.

 

Контакти для ЗМІ:

Ірина Бондаренко

координаторка з національної роботи Асоціації велосипедистів Києва(044) 500 89 36(097) 699 10 38

info {at} avk.org.ua

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Асоціація велосипедистів Києва як один з ключових розробників транспортного блоку в проекті оновленої Стратегії розвитку Києва до 2025 року, що зазнав революційних та якісних змін

Для оцінки та аналізу вже наявних фрагментів велосипедної інфраструктури Києва велосипедистів просять позначити проблемні місця на онлайн-карті. Архітектор і один з розробників велоконцепції Києва Андрій