Моніторю стан робіт з подальшим будівництвом веломаршруту на Троєщину.

Наразі майже завершено роботи з заміни/укладання асфальту на проспекті Генерала Ватутіна. Тут асфальт у багатьох місцях замінили на усій ширині тротуару з одночасним його розширенням.

DSC_0150Хоча є і місця, де асфальт замінили частинами:

DSC_0153Організовано об’їзд зупинки громадського транспорту біля торгового центру SkyMall:

DSC_0152

На вулиці Оноре де Бальзака також частково вже виконані роботи: перекладено асфальт, понижено бордюри (в нуль!)

DSC_0146

Ми дозволяємо скільки завгодно критикувати рішення органів влади, але, при цьому, паркуватись у законному просторі пішоходів, а незабаром, і велосипедистів:

DSC_0145

Роботи по заміні асфальту тут виконані якісно, асфальт рівний.

DSC_0144Поки ніде ще немає дорожніх знаків та розмітки, але роботи тривають.

Планюються подальші дорожні роботи на парній стороні вул. Оноре де Бальзака, нанесення розмітки, заміна лінз пішохідних світлофорів на вело-пішохідні та облаштування дорожніх знаків.

 

 

  • Олександр

    Дякуємо за звіт!
    Вигляд припаркованого авто на новенькому тротуарі, який незабаром має стати велодоріжкою викликає шалене обурення та жаду помсти!
    Боротьба буде безкомпромісною!

    • Ksenia Semenova

      так, з цим додатково ще треба працювати

  • Олександр

    І ще, а ті попередні бордюри, які не в нуль, а + 3 см, їх опустять чи ні?

    • Ksenia Semenova

      здається, там є поки одне місце біля заправки на Ватутіна з бордюром, там я вимагала їх або заглибити або покласти ше пологий шар асфальту на дорозі для зручного заїзду. По заниженню в нуль з інженером доводилось найбільше сперечатись. На Бальзака ніби всюди було в нуль, або я не помітила десь місця. Є десь ще?

  • Олексій

    1. Поки що то не “велодоріжки”, а тротуари – нігде не встановлено відповідних знаків.
    2. Може хто писав статтю їхав по новому тротуару на авто, але рухаючись на веоюлосипеді відчуваються суттєві нерівності асфальтового покриття.
    3. Асфальтове покриття постелене на пісок, відсів щебня і частково на старий асфальт.

    • Ksenia Semenova

      1. Олексію, дякую. Роботи ще тривають, тому знаків та розмітки поки немає.
      2. Так, такі місця є (зокрема, на виїзді з Оноре де Бальзака на Ватутіна) і на них я звернула увагу замовника. Обіцяли це питання вирішити з підрядником, але поки фізично на місці нічого не змінилось.
      3. Так, а в чому тут проблема?

      • Олексій

        Ksenia Semenova проблема у тому, що асфальт повинен стелитися на щебінь(у ідеалі, на щебінь протрамбований та политий водою – так мені розказав Головний інженер “КиевДорСтрой”). а якщо його постелити на пісок – то він не буде триматися і зійде навесні разом із снігом та льодом під колесами автівок. https://uploads.disquscdn.com/images/c917cc6374c0ccc846fbb6a368c3b8f75de7689ed8d9e2c64b159d83474553dc.jpg

        • http://www.velotransport.info Ксенія Семенова

          Я проконсультувалась з цього питання щойно у людини, яка не проводить жодних робіт у Києві і не є зацікавленою особою. 1. Пісок дорожчий за щебінь – у чому тут була б економія або взагалі якась логіка? 2. Як мені пояснили, домішувати старий асфальт – дуже поширена і правильна практика, адже асфальт додає в’язкості і “склеює” основу. Важливо аби бітум у таких випадках був дрібної фракції. Проте фото ілюструє, що, навіть якщо тут планували використовувати цю технологію, роботи виконані неякісно – нерівномірне розподілення різних складових. Я вже відправила це фото замовнику і попросила прокоментувати яку основу вони заклали у кошторис і як вони пояснять таке укладання як на фото. Дякую за пильність!

        • Ksenia Semenova

          Сорі, якийсь баг з логіном в Disqus, від учора не могла прокоментувати.
          Я проконсультувалась з цього питання у людини, яка не проводить жодних робіт у Києві і не є зацікавленою особою. 1. Пісок дорожчий за щебінь – у чому тут була б економія або взагалі якась логіка? 2. Як мені пояснили, домішувати старий асфальт – дуже поширена і правильна практика, адже асфальт додає в’язкості і “склеює” основу. Важливо аби бітум у таких випадках був дрібної фракції. Проте фото ілюструє, що, навіть якщо тут планували використовувати цю технологію, роботи виконані неякісно – нерівномірне розподілення різних складових. Я вже відправила це фото замовнику і попросила прокоментувати яку основу вони заклали у кошторис і як вони пояснять таке укладання як на фото. Завтра ще особисто спитаю що це було. Дякую за пильність!

          • Олексій

            Так, з логіном учора був баг((
            я не про суміш піска мав на увазі. я хотів вказати на недотримання технологій та неналежне відношення до виконання своїх обов’язків керівництва підрядної організації. асфальт взагалі стелеться на щебінь (а раніше, коли дотримувалися технології, то щебінь після трамбування мили поливалками. як приклад – “Житомирська траса”, 30 років без ремонту завдяки дотриманню технології.)
            2, про домішування старого асфальту у новий знаю і претензій не маю – таку суміш дозволено стелити на тротуарах, спортивних майданчиках, тощо. тут претензій немає. ця суміш буде служити довго при умові цільового використання – пересування пішоходів (а у нашому випадку і велосипедистів). але при наших реаліях, там будуть їздить автівки((((((((

          • Ksenia Semenova

            почула.

  • Олександр

    Ксенія дякую,
    Саме це місце на Ватутіна біля АЗС.
    Більше я ще не їздив.

    • Ksenia Semenova

      сказали, що заправка обіцяла зрізати там бордюр. чи зробили вже чи ні, не знаю. у таку спеку не дуже мені хочеться туди спеціально їхати. не бачили останнім часом?

      • Олександр

        Дякую, але покищо бордюр лишився як був.

  • Олексій

    Як планується обмежить рух та паркування автотранспорту на велодоріжках та тротуарах?
    І я нігде не знайшов точного розташування доріжок нанесеного на мапу – допоможіть будьласка.

    • http://www.velotransport.info Ксенія Семенова

      у більшості місць, де планується маршрут, немає проблеми з паркуванням на тротуарі. Їздила з представниками замовника, ШЕУ та проектного інституту ще взимку подивитись де паркуються. Там всюди купа місця для паркування уздовж дороги. Найпроблемніші місця зараз – це різні базари та перехрестя. Карти з позначеними усіма вулицями, дійсно ніде немає карти повної мережі. Перелік вулиць писали у перших новинах про маршрут: http://avk.org.ua/2014/12/pro-majbutnij-velomarshrut-trojeschyna-tsentr/ Чи цікавить щось інше?

    • Ksenia Semenova

      у більшості місць, де планується маршрут, немає проблеми з паркуванням на тротуарі. Їздила з представниками замовника, ШЕУ та проектного інституту ще взимку подивитись де паркуються. Там всюди купа місця для паркування уздовж дороги. Найпроблемніші місця зараз – це різні базари та перехрестя. Завтра перепитаю це ще раз у КП “Житлоінвестбуд-УКБ”, які тут замовник проекту. Карти з позначеними усіма вулицями, дійсно ніде немає карти повної мережі. Перелік вулиць писали у перших новинах про маршрут:http://avk.org.ua/2014/12/pro-majbutnij-velomarshrut-trojeschyna-tsentr/ Чи цікавить щось інше?

      • Олексій

        Ксеніє, яка ширина пішохідно велосипедної доріжки планується?
        тепер з цієї цифри віднімаємо велодоріжку = маємо ширину тротуару, на якому запарковані автівки з порушенням ПДР(тобто залишається менше 2-х метрів для пішоходів). тобто, як мешканець Троєщини я щодня бачу запарковані автівки на тротуарі по вул. Бальзака(навіть на фото видно що вже на новому тротуарі автівки стоять).

        Так, перелік вулиць є, але хотілося б побачити мапу з нанесеним маршрутом: де і як будуть проїзди через проспект Маяковського(несанкціоновані базари на тротуарах та переходах).

        А взагалі… можне буде проїхатися з вами при наступному візиті і показати проблемні місця?

        • Ksenia Semenova

          завтра сподіваюсь зустрітись з замовником і прояснити більшість з цих питань. А щодо наступного виїзду – абсолютно згодна, мені також веселіше з кимось їздити і перевіряти що, де і як роблять. Зазвичай анонсую про виїзд у групі АВК на ФБ (www.facebook.com/groups/681399788572410/) або сторінці радниці (www.facebook.com/kyivcyclingofficer)

          • Олексій

            Вибачте, ця сторінка не доступна
            Можливо, ви перейшли за неправильним посиланням або сторінку перенесено в інше місце.

          • Ksenia Semenova

            Бо система зчитала і останню дужку, просто приберіть її

        • Ksenia Semenova

          сьогодні думаю поїхати подивитись на все. пропоную долучитись і вам.
          зустріч о 19:00 біля зупинки з боку SkyMall на Ватутіна. Зможете?

    • Ksenia Semenova

      Замовник сказав, що вони пропонували поставити квітники для унеможливлення заїзду для паркування авто. Такі квітники можуть переставлятись для заїзду прибиральної техніки наприклад. РДА та Зеленбуд почали розказувати, що у них на це грошей немає. Я буду писати лист на РДА з проханням сприяти облаштуванню таких квітників.

  • Олександр

    Доброго дня,

    За посиланням можно побачити фото де Велодоріжка уткнулась в Базар: http://velokyiv.com/forum/viewtopic.php?f=115&t=153870&p=1925196#p1925196

    Чи якісь думки з цього приводу?
    Дякую.

    • Ksenia Semenova

      так, там замовник підключав райдержадміністрацію. ті спочатку кричали, так, все зробимо, демонтуємо/перенесемо, але згодом змінили думку. Мабуть, там дуже непрості люди то все тримають. Замовнику пропонували “перенести” шлях велосипедистів на протилежний бік, а за базаром “повернути” його на бік базару. Замовник відмовився і вони вирішили поки довести велосипедистів до ринку, зробити усі бордюри в нуль для зручного з’їзду на найближчому дворовому проїзді на дорогу і потім назад. А ділянку “під базаром” зробити коли вирішать питання з стихійною торгівлею тут.

      • Олексій

        перенесли частину базару. на іншу частину не вистачило можливостей голови КМДА??? не смішіть мене))))))))
        Ця ділянка перекреслює всю роботу по доріжці від Сабурова до Данкевича.

  • Олексій

    Доречі, проїхався по велодоріжці на участках що будуються. Окрім вказаного заїзду на базар!!! (де с сімнадцятої по двадцяту годину важко проштовхатися пішки), є ще запитання:
    – чому продовжують стелити асфальт на пісок?(робітники сказали що це вказівка керівництва!); https://uploads.disquscdn.com/images/e30a05ada0eecd7bf718a10722b470b84db9ab6053e212513d0e60f6683a1478.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/846957150da87c4e77915931520d045ae75a0a2ebd7c40dddd90b26a8a634388.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/9e55e49738c13b99786d6a3be970dc447c393f3223035ecabc0c929832d3d323.jpg
    – чому водії спецтранспорту дозволяють собі псувати дерева що ростуть вздовж тротуарів(є фото та відео); https://uploads.disquscdn.com/images/51fa03378f1af00dcb158f3dfa5415e36b19dd8a4c8acec37887907317a73862.jpg
    – чому викопані ями і взагалі участки де проводяться роботи, не огороджені сигнальними стрічками або парканами)?
    – хто додумався зробити велодоріжку із опорами освітлення посередині???????? https://uploads.disquscdn.com/images/992b0f7f9ac13072b15097e5160215eeada570dea718973ecff4e5663ca7ae72.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/50957e7b855a0e5637bb2f214e488df8b2ed25f224433399d171abbd3db0f393.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/6a50288d8d7b1ad5da27c284969443cfb55dca11cb971955544fbe65c0d4e191.jpg
    Ksenia, де? ДЕ люди відповідальні за проектування та якість проведення робіт?
    ЧОМУ ніхто із контролюючої органіхації не приїздить на об’экт???
    Ksenia, я розумію чому. Але доведіть будьласка що я помиляюся))

    • Ksenia Semenova

      Я показала попереднє фото основи відповідальним за проект з боку замовника. Вони кажуть “так все добре, суміш щебню, піску та старого асфальту”. На моє зауваження про неякісну укладку почали стверджувати, що все як треба. Але я також не вірю, что це потрібна якість виконання робіт. Інженерної освіти я не маю, тому аргументовано доводити їм технологію укладання основи мені їм вкрай важко, хоч люди і адекватні загалом і я бачу, що вони не хочуть зробити лажу.

      • Олексій

        Оксана, це саме те про що я кажу – зустрічі і обговорення у кабінеті. Так, сидячи у кабінеті вони вам будуть розказувати байки. Треба брати представника замовника, відповідального від підрядника і їхати на місце проведення робіт!

  • Олександр

    Таких базірів ще буде декілька: на Драйзера (Сільпо, колишній “Дніпро”) та “Коло” забудоване внизу. Так само забудоване “Коло” на вул. Цвєтаєвої.
    Що передбавчено в проекті в цих місцях?

  • Олександр

    Дякую за відповідь!
    Щодо базарів – може привернути увагу громадськості?
    Акціїї, ТВ, Клічко, вибори міського голови таке інше?
    Готовий приєднатися до субботника по благоустрою .

    • Ksenia Semenova

      сьогодні думаю поїхати подивитись на все. пропоную долучитись і вам. зустріч о 19:00 біля зупинки з боку SkyMall на Ватутіна. Зможете? Тоді і поговоримо як і на кого впливати можемо?

      • Олександр

        Ксенія, дякую за запрошення!
        Нажаль ні сьогодні, ні завтра не зможу – відпустка. Зможу зустрітись тільки аж у вересні на 37-му тижні, якщо не буде запізно.
        На всяк випадок мій телефон – 095 272 05 99 – я на звязку.

      • Олексій

        Нажаль, я вже у Одесі.
        Повернуся за тиждень і зможу проїхатися(раніше їздив з Іриною, толку від того мало(((((. ).

    • Олексій

      Нажаль, я вже у Одесі.
      Повернуся за тиждень і зможу проїхатися(як раніше їздив з Іриною).

інші цікаві матеріали

Уявіть собі, що через дитячий майданчик у вашому дворі хтось почав прокладати залізничну колію. Ви кажете будівельникам, що це зона для дітей, а вам відповідають

На велосипедному маршруті “Євроепйська площа – ж/м Троєщина” на цей рік роботи вже завершено, проте я помітила, що на місці проведення реогранізації руху в районі

Сьогодні з представником КП “Київреклама” проїхали по маршруту і подивились як розміщено інфоплакати уздовж маршруту. Інфоплакати з’явились у результаті доручення міського голови протягом відкриття веломаршруту