На 16 липня на засідання транспортної комісії Київради я попросила винести питання регулювання перевезення велосипедів у наземного громадському транспорті. Київпастранс готовий поліпшувати умови для перевезення велосипедів не у складеному вигляді, але просив депутатів надати рекомендації та роз’яснення щодо юридичної колізії по правилах перевезення велосипедів.

Зрозуміти результати обговорення було складно, тому я чекала офіційного протоколу зустрічі перед публікацією. Сьогодні він прийшов.

Говорити з департаментом транспортної інфраструктури про велосипеди та потреби велосипедистів майже неможливо. Більшість тез не отримують жодного розуміння з боку директора департаменту.
І тепер, згідно з протоколом зустрічі транспортної комісії КМР, я маю доопрацювати питання перевезення велосипедів у громадському транспорті із зазначеним департаментом. Враховуючи не надто дружню позицію і тотальне нерозуміння з їхньої сторони, я не впевнена чи варто на це витрачати зараз зусилля.
  • Nika Aremikh

    Щось мені підказує, що саме на це вони й розраховують.

  • Олександр

    Спасибо Вам за усилия.
    Вода камень точит.
    Сегодня он (она) директор, завтра – нет.

інші цікаві матеріали

Цього року КП “Київський метрополітен” розпочинає проектування другого виходу зі станції метро “Вокзальна”. На моє прохання включити до технічного завдання на проектування вимогу облаштування велопаркінгу

У бюджеті міста на цей рік закладені кошти на проектування другого виходу зі станції метро “Вокзальна”. Де він знаходитиметься наразі невідомо. Проте важливо вже на

Днями було опубліковано проект бюджету Києва на наступний рік. Якщо говорити про фінансування суто велосипедних ініціатив, на наступний рік наразі закладено лише 4 млн грн