1 липня 2015 року, Київ. – У той час як Брюсель удвічі збільшує пішохідну територію, українська столиця повертається в автомобілецентричне минуле. Ми вимагаємо повернути пішохідний статус Хрещатика по суботах, а в перспективі – обмежити рух автотранспорту по центральній вулиці Києва та розвивати альтернативні способи пересування по місту: умови для руху пішохідів, людей на велосипедах, громадський транспорт.

Підписати петицію за пішохідний Хрещатик

Розпорядження голови КМДА було поспішним і не враховує позицію значної кількості киян: не було проведено дослідження громадської думки щодо цього питання.

Хрещатик неодноразово був перекритим протягом кількох місяців, що практично не позначилось на транспортній ситуації в місті. У вихідні та святкові дні пішохідна зона на Хрещатику тимпаче не створює незручностей для руху транспорту.

Пішохідні зони роблять життя в місті більш комфортним та здоровим, піднімають туристичну привабливість, сприяють бізнес-активності.

“Київ страждає від браку способів проведення дозвілля на вихідні саме в міському форматі – вуличних фестивалів, гулянь, свят. Не на стадіонах, ТРЦ або виставкових комплексах, не в віддалених великих парках і, тимпаче, не в передмістях. Це все є, це потрібно – але життя у всіх сенсах повинно повернутися і на центральні вулиці.” – зазначив Григорій Мельничук, співкоординатор Ради Києва з урбаністики.

Ми, кияни та киянки, а також гості міста, вимаємо від голови КМДА Віталія Кличка: 

1. Скасувати рішення від 24.06.2015, згідно з яким Хрещатик відкривається для руху автомобілів по суботах. Хрещатик має знову стати пішохідним у суботні, недільні, святкові та неробочі дні.

2. В перспективі – розглянути пропозиції громадськості, що передбачають повне або часткове обмеження руху автотранспорту на Хрещатику, облаштування наземних пішохідних переходів та створення велосипедної інфраструктури.

Пропонуємо підписати петицію за пішохідний Хрещатик, а також направляти свої звернення через контактний центр 1551 – що більше людей проявить активну позицію по цьому питанню, то вищі шанси повернути Хрещатику пішохідний статус в обидва вихідні дні.

інші цікаві матеріали

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Через обвал Шулявського моста звільнено керівників, які відповідали за транспортну політику міста загалом і в окремому районі. При цьому лишилася непокараною безпосередньо відповідальна за цей