1 липня 2015 року, Київ. – У той час як Брюсель удвічі збільшує пішохідну територію, українська столиця повертається в автомобілецентричне минуле. Ми вимагаємо повернути пішохідний статус Хрещатика по суботах, а в перспективі – обмежити рух автотранспорту по центральній вулиці Києва та розвивати альтернативні способи пересування по місту: умови для руху пішохідів, людей на велосипедах, громадський транспорт.

Підписати петицію за пішохідний Хрещатик

Розпорядження голови КМДА було поспішним і не враховує позицію значної кількості киян: не було проведено дослідження громадської думки щодо цього питання.

Хрещатик неодноразово був перекритим протягом кількох місяців, що практично не позначилось на транспортній ситуації в місті. У вихідні та святкові дні пішохідна зона на Хрещатику тимпаче не створює незручностей для руху транспорту.

Пішохідні зони роблять життя в місті більш комфортним та здоровим, піднімають туристичну привабливість, сприяють бізнес-активності.

“Київ страждає від браку способів проведення дозвілля на вихідні саме в міському форматі – вуличних фестивалів, гулянь, свят. Не на стадіонах, ТРЦ або виставкових комплексах, не в віддалених великих парках і, тимпаче, не в передмістях. Це все є, це потрібно – але життя у всіх сенсах повинно повернутися і на центральні вулиці.” – зазначив Григорій Мельничук, співкоординатор Ради Києва з урбаністики.

Ми, кияни та киянки, а також гості міста, вимаємо від голови КМДА Віталія Кличка: 

1. Скасувати рішення від 24.06.2015, згідно з яким Хрещатик відкривається для руху автомобілів по суботах. Хрещатик має знову стати пішохідним у суботні, недільні, святкові та неробочі дні.

2. В перспективі – розглянути пропозиції громадськості, що передбачають повне або часткове обмеження руху автотранспорту на Хрещатику, облаштування наземних пішохідних переходів та створення велосипедної інфраструктури.

Пропонуємо підписати петицію за пішохідний Хрещатик, а також направляти свої звернення через контактний центр 1551 – що більше людей проявить активну позицію по цьому питанню, то вищі шанси повернути Хрещатику пішохідний статус в обидва вихідні дні.

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Міністерство інфраструктури України чекає на пропозиції та коментарі про затвердження плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії до 2030 року. З проектом

У 2018 році уряд України схвалив Національну транспортну стратегію на період до 2030 року, в якій враховано розвиток велосипеда як транспорту. «Національна транспортна стратегія України