Минулого тижня я направила лист на ТОВ “Київдормістпроект”, який є генеральним підрядником транспортної частини реконструкції Поштової площі. У листі було запропоновано рішення до втілення на площі для організації руху пішоходів, маломобільних груп населення та велосипедистів. Це відео викладали на сайті АВК раніше. Рішення про організацію наземного пішохідного переходу через площу було прийнято на зустрічі замовника реконструкції з усіма зацікавленими сторонами.

Щойно телефонував головний інженер проекту, Щербіна Володимир Васильович, який, ймовірно, щойно отримав лист з пропозиціями організації руху пішоходів та велосипедистів. Його не переконала запропонована модель. На мій аргумент про проведення підрахунків у ранкову годину пік і закладання цих цифр у модель, аргумент був: “за кілька років кількість автомобілів на цьому перехресті збільшиться втричі і це рішення не буде працювати, зараз криза і тому автомобілів мало”. Той факт, що потоки автомобілів у центрі, загалом, потрібно обмежувати для нього був новиною. Враховувати потреби інших учасників, окрім автомобілістів, також видається інженеру зайвим. Хоча пішоходам, на його думку, тут пропонується підземний перехід, це і є рішення. Тривала розмова і факт доручення замовника розробити зміни до проекту і організувати пішохідний перехід, а також рух велосипедистів з Володимирського узвозу на вул. Сагайдачного, звісно, не переконали його.

Я запропонувала вирішувати це питання безпосередньо з замовником, який вже дав пряме письмове доручення внести зміни до проекту, проте попередила, що пішохідний наземний рух ми тут будемо вибивати усіма способами. Далі буде…

інші цікаві матеріали

Вчора мала зустріч з Олександром Густєлєвим, гендиректором “Київавтодору”, мала ось такий перелік питань до обговорення: 1. Врахування руху велосипедистів при підготовці ТЗ на проектні роботи,

На велосипедному маршруті “Євроепйська площа – ж/м Троєщина” на цей рік роботи вже завершено, проте я помітила, що на місці проведення реогранізації руху в районі

Сьогодні направила лист на гендиректора Київавтодора з рекомендацією включити капітальний ремонт тротуарів на Московському мосту (як у частині через р. Десенка, так і у частині