Публікуємо протокол робочої зустрічі щодо врахування на Поштовій площі руху пішоходів, велосипедистів та людей з особливими потребами.

21 травня зустрілися замовники й проектанти реконструкції нової Поштової площі (Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд, Київдормістпроект) з активістами за безпечний і комфортний прохід та проїзд по Поштовій (Асоціація велосипедистів Києва, ГО “Підмога.Інфо”, ГО “Безбар’єрний Київ”).

Обговорювали, як добудувати Поштову так, щоб вона була зручна та доступна для усіх мешканців Києва, не лише для автомобілістів.

Рішення згідно з протоколом:

  • вхід на площу з Володимирського узвозу має бути з пандусом (зараз лише зі сходинками),
  • прохід з площі в бік пам’ятника Магдебурзькому праву має бути розширений і з пандусом (зараз 3 м сходинок між двома бетонними плитами),
  • залишити назавжди пішохідний перехід зі світлофором через Володимирський узвіз (зараз він там тимчасово, а людей там завжди дуже багато),
  • вирішити, як велосипедисти мають проїжджати з Володимирського узвозу на Сагайдачного (зараз пропонується або по підземному переходу, або з третьої смуги),
  • зробити освітлення, озеленення та парковки для велосипедистів (частина з переліченого не була врахована у початковій версії),
  • позначити напрямки руху велосипедистів через пішохідну зону Поштової (зараз нічого не було передбачено),
  • бордюри газонів зробити з заокругленням на кутах, а не під прямим кутом,
  • зробити такі двері до торговельного центру, через які зможуть пройти люди з візками (наразі пропонували двері на осі, через які важко пройти з візком),
  • розширити прохід біля поштового будиночка, після підрахунку пішохідних потоків (наразі жодних підрахунків пішоходів не проводили, прохід вузький),
  • парковки для автомобілів залишити лише під естакадою (зараз пропонується розставити їх по значній пішохідній частині набережної),
  • унеможливити паркування автомобілів на пішохідній зоні Поштової (зараз пропонується варіант, коли всі, хто хоче, можуть заїжджати і ставити машини),
  • не забути влаштувати три ліфти (два з них на набережну) і підйомник з підземного переходу станції метро (вони прописані в проекті, але їх легко “забути”),
  • поставити 8 громадських вбиралень.

Публікуємо протокол зустрічі.

Протокол щодо доступності Поштової площі 21.05.2015

За цим посиланням можна прочитати нотатки Радниці міського голови з питань розвитку велотранспорту, які вона зробила після цієї зустрічі.

На прохання АВК, дрезденський інженер надав рекомендації щодо організації проїзду Поштової з боку Володимирського узвозу. Олександр пропонує не лише залишити наземний перехід через Володимирський узвіз, а і додати ще один, на початку естакади. Інакше велосипедисти та люди з візками не переберуться через реконструйовану Поштову.

Нагадуємо про аналіз доступності Поштової площі, який робили активісти перед зустріччю. Ще один цікавий аналіз тут.

Ось тут можна переглянути проект пішохідної зони Поштової, що його передали на ознаймлення активістам.

Якщо нічого не змінювати на Поштовій, то вона може стати недоступною для 30% киян.

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Для обговорення проблеми звуженого після капремонту тротуару Південного мосту представники громадськості зустрілися зі співробітниками муніципальних дорожніх служб – Департаменту транспортної інфраструктури КМДА та КП «Київпастранс»,

Цього року продовжено будівництво веломаршруту “Європейська площа – Троєщина”: у бюджеті Києва виділено 9 млн грн на цьогорічні роботи. Роботи заплановано на вулицях Цвєтаєвої, Сабурова