Вчора я їздила на проспект Генерала Ватутіна разом з представником замовника, виконавця і головним інженером проекту веломаршрута “Європейська площа – ж/м Троєщина”, перевіряти якість робіт, в першру чергу, укладання асфальту.

Зараз вже завершено укладання асфальту по непарній стороні.

P1060178

Асфальт укладали на частині, на яку було розширено тротуарну частину. У місцях, де якість асфальту на тротуарі була дуже низькою, також перекладали асфальт і на тротуарі.

P1060177Більша частина робіт виконана досить якісно, за виключенням ділянки, яку укладали найпершою, біля примикання вулиці Оноре де Бальзака.

P1060172

Тут асфальт укладено недостатньо рівно і вже навіть на швидкості близько 12-15 км/год відчувається вібрація керма велосипеда. Виконавці робіт це пояснюють відсутністю асфальтоукладальної техніки для вузьких ділянок, тому тут асфальт кладеться вручну. Я озвучила незадовільний рівень якості на цій ділянці і звернулась до замовника з проханням знайти рішення і підвищити якість асфальту і тут. Адже на подальших ділянках якість робіт вже вища.

Інше питання, яке зараз узгоджується з головним інженером проекту, – це висота бордюрів на перетинах велодоріжки та проїзної частини. Вже перша така ділянка зроблена і тут висота бордюру встановлена на рівні 3см.

P1060176Висота не є критичною перепоною на шляху велосипедистів, проте, якщо є можливість зробити бордюри на велодоріжці в нуль, цього варто прагнути. З метою підвищення комфорту та швидкості руху велосипедистів. Інженер обіцяв ще раз переглянути це рішення у проекті і зробити остаточний варіант.

Зараз вже розпочались роботи з облаштування велодоріжки по парній стороні проспекту, а незабаром мають почати роботи з укріплення схилів у Хрещатому парку на шляху велосипедистів та пішоходів від Паркового мосту до Володимирського узвозу.

  • Дима

    Очень важно сделать защиту от автомобилей, т.к. предыдущий тротуар пришел в негодность именно под тяжестью автомобилей, которые объезжали довольно частые пробки на проспекте Ватутина.

    • Олексій

      Да не нервничайте ребята. Асфальт положеный на песок сойдет весной со снегом и будет нормальная грунтово-щебневая дорога.

      • Олександр

        Зараз роблять з боку Скаймолу – бордюри лишаються.
        Ніхто не забирає.
        Я десь в новинах читав про 2.6 млн грн, десь так.

  • Олександр

    Дякуємо за репортаж і фото!
    Значить не одному мені ця перша ділянка була нерівною.
    Добре що відмітили бордюри.

    • Ksenia Semenova

      Бордюри інженер пообіцяв таки просити будівельників привести в нуль біля заправки, а на майбутніх ділянках робити так одразу

  • Andrii

    За всієї поваги, враховуючи озвучений бюджет у 20 млн. грн. … що це за щіт?! Клаптики неясного асфальту покладеного ямко-лопатним методом і який с самого початку не положили рівно? І де саме велодоріжка, якщо вона навіть не маркерована (я вже не кажу про те що тепер по ній будуть ходити пішоходи як завжди)? Чи може представники АВК ніколи не були в інших країнах (об ж навіть Львові) та не бачили РЕАЛЬНІ велодоріжки?

    • Ksenia Semenova

      Андрій, процес триває і це ще не кінець робіт. Контролюємо і інформуємо на усіх стадіях, аби не приїхати потім, коли все вже зроблено і не казати що і як не так.

      • саша

        ну дай боже. бачив сьодня трохи ту дорожку. чесно кажучи поки що небезпечна. там перетин з дорогою ніяк не марковано.

  • Андрій Мельник

    Мені дуже “подобається” цифра 20 мільйонів. Просто взяти калькулятор, загуглити фірми, які займаються укладанням асфальту, взяти їх звичайний прайс “під ключ” та порахувати. Щоб особливо не займатись збоченнями з вираховуванням площі асфальтування, беремо ширину 2 метри та помножуємо на 21 кілометр. Всі роботи “під ключ”, в тому числі бровки та усі витратні матеріали ще й з доставкою, у мене вийшло 6,3 млн гривень. Ок, хай проєктні роботи коштують стільки ж, разом 12.6 млн., так це б?я зробити повністю нову доріжку! Вони ж від сили залатають кілометрів 10 шириною в метр та попрацюють з бровками з однієї сторони! Помажуть асфальт якоюсь фуфловою фарбою, встиркнуть з двадцять знаків і всьо, 20 лямів “освоєно”. Ну і організація, аббревіатура якої складається з трьох літер, отримає свою пайку, аби не бубоніли. Живемо “по-новому”.

    • Ksenia Semenova

      Андрію, по-перше, про організацію з трьох літер без будь-яких фактів, це називається “наклеп”. По-друге, звідки у вас сума саме 20 млн? І, по-третє, я попросила замовника опублікувати детальний кошторис і роз’яснення по його формуванню. До відома, реконструкція Поштової площі – 550 млн. грн. Однієї площі

  • Геннадий Лысюк

    А парна сторона це яка?

    • http://www.velotransport.info Ксенія Семенова

      північна, та, що далі від центру

    • Ksenia Semenova

      північна, далі від центру

  • саша

    народ, а як буде проходити вона це як воно на Є.П. попаде?

  • User

    зачем там расширять тротуар? там пешеходов утром и вечером почти нет

  • Владислав Васильчук

    може хтось скинути норми будування вело доріжок ,ширина ,висота бардюрів та інше …

інші цікаві матеріали

Уявіть собі, що через дитячий майданчик у вашому дворі хтось почав прокладати залізничну колію. Ви кажете будівельникам, що це зона для дітей, а вам відповідають

Вчора мала зустріч з Олександром Густєлєвим, гендиректором “Київавтодору”, мала ось такий перелік питань до обговорення: 1. Врахування руху велосипедистів при підготовці ТЗ на проектні роботи,

На велосипедному маршруті “Євроепйська площа – ж/м Троєщина” на цей рік роботи вже завершено, проте я помітила, що на місці проведення реогранізації руху в районі