Зараз триває робота з КП “Київпастранс” щодо створення умов для перевезення велосипедів та врегулювання цього питання.

Велосипедисти і зараз активно користуються фунікулером для підйому з Поштової на Михайлівську площу, проте правила проїзду пасажирів з велосипедами не є чітко врегульованими і періодично виникають скарги як з боку велосипедистів, так і з боку пасажирів без велосипеда. Формально, фунікулер не відноситься до громадського транспорту, а є туристичним об’єктом, і тому на нього не поширюються правила перевезення пасажирів.

Керівництво КМ “Київпастранс”, розуміючи потреби велосипедистів, позитивно ставиться до адаптації вагонів для перевезення велосипедів та дитячих візочків. Наразі тривають обговорення технічних можливостей реалізації. Нагадуємо пропозиції АВК.

Одночасно з цим, узгоджуються умови та правила проїзду з велосипедом. Пропонуються такі умови:

  • Максимум 2 велосипеда одночасно
  • Заборона перевозити у години-пік (уточнити години-пік на підйом фунікулера)
  • Додаткова оплата перевезення (за тарифом багажу), крім складаних та дитячих, які перевозяться безкоштовно
  • Вхід на двері, позначені відповідними позначками
  • Велосипед має бути чистим, не має забруднювати обладнання салону та одяг пасажирів
  • Велосипедист/ка має міцно тримати велосипед з метою запобігання його падіння та травмування пасажирів.

Правила формувались за принципом балансу інтересів усіх категорій пасажирів та компанії-перевізника.

 

Пропонуємо Вам висловити свою думку щодо таких правил:

Які з наступних правил Ви вважаєте доцільними для перевезення велосипедів у фунікулері, враховуючи інтереси велосипедистів, інших пасажирів та компанії-перевізника?

 

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

На бульварі Перова смугу, якою рухається громадський транспорт, відкрито для велосипедистів. Згодом до експерименту долучаться проспекти Визволителів, Миру та вул. Будівельників на Лівому березі Києва.

Навесні в Києві актуалізувалося питання взаємодії велосипедистів і водіїв громадського транспорту на дорогах та інтеграції велосипеда з ГТ. 19 квітня Асоціація велосипедистів Києві передала комунальному

Київська влада декларує “нову транспортну політику”, де в пріоритеті пішоходи, велосипедисти і громадський транспорт, але на практиці ухвалює рішення, які повністю їй суперечать і затримують