Сьогодні направила міському голові лист з рекомендаціями по Трухановому та пішохідній набережній на Поштовій площі.

Поштова площа

Зокрема, організувати присутність представників Державтоінспекції на в’їзді до пішохідної зони біля туннелю на Поштовій площі для контролю за дотриманням правил дорожнього руху, зокрема, у вихідні дні.

Вулиця Труханівська

Для контролю за дотриманням правил дорожнього руху на ділянці велосипедного маршруту “Європейська площа – ж/м Троєщина” на вулиці Труханівська звернулась з проханням організувати присутність представників Державтоінспекції, які патрулюватимуть шлях і контролюватимуть швидкість руху автотранспорту, а також рекомендувала повністю перекрити проїзд технічним мостом під Подільсько-Воскресеньським мостовим переходом.

Питання правил доступу автотранспорту на Труханів викликає багато питань, тому також запропонувала надати доручення департаменту транспортної інфраструктури КМДА опублікувати правила та принципи, за якими буде відбуватись пропуск автотранспорту через шлагбаум. Якщо планують видавати ключі або перепустки, опублікувати інформацію з переліком об’єктів та кількістю ключів/перепусток, які будуть видані.

Сам шлагбаум сьогодні керівники КП “Київтранспарксервіс” зобов’язались вкоротити і залишити для вільного проїзду велосипедистів та проходу пішоходів 1,5 м у закритому положенні шлагбауму. А я сподіваюсь, що це буде основне його положення тут.
P1050884

Велопарковки біля КМДА

Додатково подякувала, що залишки велопарковки біля будівлі КМДА були нарешті демонтовані. Запропонувала облаштувати дві невеликих велопарковки: одну у дворі КМДА – для співробітників КМДА та КМР, другу – біля входу в КМДА для відвідувачів. Я підтвердила готовність провести консультації щодо рекомендованих конструкцій, місця розташування та кількості паркомісць на велопарковках. Рекомендувала надати доручення облаштувати велопарковки у внутрішньому дворі КМДА та біля входу, а також надати мені прізвище та контакти співробітника/-ці КМДА, відповідальної за територію навколо будівлі для узгодження місця облаштування велопарковки та дизайну стійок.

  • Марина

    Сьогодні їхала велосипедом з роботи через Поштову площу… Стоять там хлопці ДАІшники. Працюють. На пішохідний зоні жодного автомобіля. Приємно здивована.

  • Олександр

    Дякуємо за інформацію!

  • User

    мои впечатления от нескольких поездок по труханову: скорость привышают
    (очень) ; машин на выходных настолько много, что ездить опасней чем в
    городе; ГАИ видел один раз – да, авто притормаживают возле них, но
    дальше опять разгоняются. В будние дни все так же ганяют (езжу каждый день через труханов на работу) – получилось что все эти красивые надписи на дороги , о том, что нужно ехать не больше 20кмч – просто деньги на ветер 🙁

інші цікаві матеріали

Уявіть собі, що через дитячий майданчик у вашому дворі хтось почав прокладати залізничну колію. Ви кажете будівельникам, що це зона для дітей, а вам відповідають

Цього року КП “Київський метрополітен” розпочинає проектування другого виходу зі станції метро “Вокзальна”. На моє прохання включити до технічного завдання на проектування вимогу облаштування велопаркінгу

У бюджеті міста на цей рік закладені кошти на проектування другого виходу зі станції метро “Вокзальна”. Де він знаходитиметься наразі невідомо. Проте важливо вже на