Сьогодні фіналізувала і відправила департаменту транспортної інфраструктури методику для проведення велоаудиту поточних проектів реконструкцій вулиць Києва – оцінки якості проектних рішень з точки зору безпеки та комфорту руху велосипедистів.

2014-08-07 14.41.21

Це перший варіант методики, який я пропоную протестувати на окремих проектах і за результатами оцінки переглянути та вдосконалити методику.

Матеріали було передано департаменту транспортної інфраструктури КМДА для проведення велоаудиту проектів реконструкцій вулиць, на які передбачено фінансування у бюджеті Києва на 2015 рік. Зокрема, проспекти Перемоги, Григоренка та Бажана, вулиць Братська, Ахматової та Сортувальна. Замовником реконструкцій цих об’єктів є КК “Київавтодор”, який підпорядковується саме департаменту транспортної інфраструктури.

Найближчим часом планую зустрітись з представниками Київавтодору для спільної оцінки проектів за цими критеріями.

інші цікаві матеріали

Днями було опубліковано проект бюджету Києва на наступний рік. Якщо говорити про фінансування суто велосипедних ініціатив, на наступний рік наразі закладено лише 4 млн грн

Вчора мала зустріч з Олександром Густєлєвим, гендиректором “Київавтодору”, мала ось такий перелік питань до обговорення: 1. Врахування руху велосипедистів при підготовці ТЗ на проектні роботи,

На велосипедному маршруті “Євроепйська площа – ж/м Троєщина” на цей рік роботи вже завершено, проте я помітила, що на місці проведення реогранізації руху в районі