Цього тижня мають завершитись роботи з підготовки першої ділянки веломаршруту “Європейська площа – ж/м Троєщина”.

Так на вулиці, яка має статус пішохідної зони, вже з’явились дорожні знаки “Обмеження швидкості 20 км/год”. Це нагадування водіям про те, що їхати потрібно повільно і пішоходи тут мають пріоритет. Що важливо, вперше у Києві дорожні знаки поставлені меншого діаметру (типорозміру) – 400 мм замість стандартних 600 мм. У країнах ЄС існує практика встановлення знаків меншого розміру на вулицях з нижчими обмеженнями швидкості, у Києві таких прикладів поки не було. Частково це пояснюється тим, що для того аби побачити дрібніший знак, водієві необхідно їхати повільніше. Встановлення менших знаків на цій ділянці також довелось окремо додатково узгоджувати з ДАІ.

P1050952

вул. Труханівська (Фото: Ксенія Семенова)

Сьогодні монтуватимуть останні знаки та таблиці про наявність маршруту велосипедистів. Дизайн інформаційного щита залишає бажати кращого, але для узгодження такого щита тією ж ДАІ доводиться робити його в рамках вимог до дорожніх знаків.

Шлагбаум біля Московського мосту. Тут для велосипедистів та пішоходів заасфальтували об’їзди навколо шлагбаумів. Теоретично проїхати можливо, але рішення аж ніяк не відповідає статусу магістрального веломаршруту. Будемо з цього питання ще спілкуватись з мерією.

P1050957

Об’їзди шлягбауму для велосипедистів (Фото: Ксенія Семенова)

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

  • Alex Zakharov

    Круто-круто!! Ви молодці.
    Просто знаків “20” буде замало, все одно, ті хто проїхав через шлагбаум будуть гасати:( Потрібні якісь інфраструктурні рішення – https://www.youtube.com/watch?v=l-FWyvlL300

    • Ksenia Semenova

      намагались це включити, але з нашою старою базою нормативки, цього разу не змогли проштовхнути. Розглядає це як проміжний етап до організації руху через уповільнення трафіку

  • Дима

    Обратите внимание, ПОКА НЕ ПОЗДНО, на качество укладки покрытия велодорожки вдоль проспекта Ватутина. ОНО Ужасное!!! Стиральная доска. Сплошные мелкие волны – едешь, руки трясутся!!! На глаз не видно, нужно пробовать ехать!

  • Хтось Такий

    фото розчарувало, вїзд жахливий. спускаєшся з гірки, мусиш гальмувати, вирулювати в бік і дуже незручно обїжджати. на жаль в нас є прецеденти, коли відсовували блоки і далі собі їздили машинами.

    • Petro Savych

      блін, я з цієї гірки завжди розганяюсь… можливо краще зробити половинчатий шлагбаум?

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Київському міському голові Голові Київської міської державної адміністрації Віталію Кличку Хрещатик, 36   Відкритий лист громадської організації  “Асоціація велосипедистів Києва” до Київського міського голови Віталія

Цього року продовжено будівництво веломаршруту “Європейська площа – Троєщина”: у бюджеті Києва виділено 9 млн грн на цьогорічні роботи. Роботи заплановано на вулицях Цвєтаєвої, Сабурова