Одним з пунктів плану роботи Асоціації на 2015 рік було організувати маркування дверей тролейбусів та трамваїв, де є місце для перевезення велосипедів. Цього тижня на прохання департаменту транспортної інфраструктури КМДА Асоціація передала їм макети та інструкцію з маркування.

Чому це потрібно:

Можливість перевезення велосипедів у громадському транспорті додає вибору велосипедистам, особливо тим, хто лише починають їздити містом. Якщо велосипедист/ка знає, що у випадку, якщо сталась поломка, пішов сильний дощ або він/вона просто втомився/лась, людина маєте можливість їхати у громадському транспорті з велосипедом, і це також заохочує людей користуватись велосипедом частіше. Вимога маркування та можливості перевезення велосипеда у громадському транспорті не означає, що Асоціація заохочує регулярне та постійне користування електротранспортом для перевезення велосипеда.

Які правила та обмеження існують:

Згідно з Правилами користування трамваєм і тролейбусом у містах України, пасажирам дозволяється безкоштовно перевозити велосипед (п. 5.7). При цьому, пасажирам забороняєтся “проїжджати в одязі та провозити багаж, що забруднюють одяг пасажирів, обшивку салону та сидіння;” (п. 5.6)

Що пропонує АВК:

Позначити двері салонів трамваїв та тролейбусів, де є місце для перевезення велосипедів відповідними наліпками. Наліпка матиме вигляд аналогічний знаку “Велосипедна доріжка” діаметром 120 мм.

PT sticker sample

Принцип розміщення:

1. Розміщувати лише на тролейбусах та трамваях

2. Клеїти на ті двері, де:

– Відсутні центральні поручні на вході до тролейбусу чи трамваю, а також

– передбачено місце для дитячих/інвалідних візків, або

– відсутні місця для сидіння у задній частині,

3. Наліпки мають клеїтись під скло (клеюча сторона – це сторона зображення велосипеда)

4. Якщо на передній панелі тролейбуса/трамвая є наліпки, що інформують про наявність місць для пасажирів з інвалідністю та/або з дитячими візками, поруч доклеїти аналогічну наліпку з позначкою велосипеда

5. Якщо у тролейбусі/трамваї відсутні місця для візків або вільний простір у задній частині, клеїти наліпки не потрібно.

Асоціація звернулась з проханням запросити представника/цю АВК для тестування і нанесення перших наліпок.

 

Також нагадуємо, що велосипед дозволено безкоштовно перевозити у міській електричці, а також у фунікулері. Керівництву КП “Київпастранс” було направлено рекомендації щодо врахування потреб велосипедистів та пасажирів з дитячими візками протягом наступних планових ремонтів та реконструкцій.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

 

інші цікаві матеріали

Навесні в Києві актуалізувалося питання взаємодії велосипедистів і водіїв громадського транспорту на дорогах та інтеграції велосипеда з ГТ. 19 квітня Асоціація велосипедистів Києві передала комунальному

Київська влада декларує “нову транспортну політику”, де в пріоритеті пішоходи, велосипедисти і громадський транспорт, але на практиці ухвалює рішення, які повністю їй суперечать і затримують

На Велофорумі-2016 у Харкові відбулась презентація здобутків адвокаційних кампаній у рамках проекту USAID “Популяризація сталого та безпечного транспорту”. Громадським активістам допомагає Асоціація велосипедистів Києва. Кривий