Одним з пунктів плану роботи Асоціації на 2015 рік було організувати маркування дверей тролейбусів та трамваїв, де є місце для перевезення велосипедів. Цього тижня на прохання департаменту транспортної інфраструктури КМДА Асоціація передала їм макети та інструкцію з маркування.

Чому це потрібно:

Можливість перевезення велосипедів у громадському транспорті додає вибору велосипедистам, особливо тим, хто лише починають їздити містом. Якщо велосипедист/ка знає, що у випадку, якщо сталась поломка, пішов сильний дощ або він/вона просто втомився/лась, людина маєте можливість їхати у громадському транспорті з велосипедом, і це також заохочує людей користуватись велосипедом частіше. Вимога маркування та можливості перевезення велосипеда у громадському транспорті не означає, що Асоціація заохочує регулярне та постійне користування електротранспортом для перевезення велосипеда.

Які правила та обмеження існують:

Згідно з Правилами користування трамваєм і тролейбусом у містах України, пасажирам дозволяється безкоштовно перевозити велосипед (п. 5.7). При цьому, пасажирам забороняєтся “проїжджати в одязі та провозити багаж, що забруднюють одяг пасажирів, обшивку салону та сидіння;” (п. 5.6)

Що пропонує АВК:

Позначити двері салонів трамваїв та тролейбусів, де є місце для перевезення велосипедів відповідними наліпками. Наліпка матиме вигляд аналогічний знаку “Велосипедна доріжка” діаметром 120 мм.

PT sticker sample

Принцип розміщення:

1. Розміщувати лише на тролейбусах та трамваях

2. Клеїти на ті двері, де:

– Відсутні центральні поручні на вході до тролейбусу чи трамваю, а також

– передбачено місце для дитячих/інвалідних візків, або

– відсутні місця для сидіння у задній частині,

3. Наліпки мають клеїтись під скло (клеюча сторона – це сторона зображення велосипеда)

4. Якщо на передній панелі тролейбуса/трамвая є наліпки, що інформують про наявність місць для пасажирів з інвалідністю та/або з дитячими візками, поруч доклеїти аналогічну наліпку з позначкою велосипеда

5. Якщо у тролейбусі/трамваї відсутні місця для візків або вільний простір у задній частині, клеїти наліпки не потрібно.

Асоціація звернулась з проханням запросити представника/цю АВК для тестування і нанесення перших наліпок.

 

Також нагадуємо, що велосипед дозволено безкоштовно перевозити у міській електричці, а також у фунікулері. Керівництву КП “Київпастранс” було направлено рекомендації щодо врахування потреб велосипедистів та пасажирів з дитячими візками протягом наступних планових ремонтів та реконструкцій.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

 

інші цікаві матеріали

На бульварі Перова смугу, якою рухається громадський транспорт, відкрито для велосипедистів. Згодом до експерименту долучаться проспекти Визволителів, Миру та вул. Будівельників на Лівому березі Києва.

Навесні в Києві актуалізувалося питання взаємодії велосипедистів і водіїв громадського транспорту на дорогах та інтеграції велосипеда з ГТ. 19 квітня Асоціація велосипедистів Києві передала комунальному

Київська влада декларує “нову транспортну політику”, де в пріоритеті пішоходи, велосипедисти і громадський транспорт, але на практиці ухвалює рішення, які повністю їй суперечать і затримують