29 квітня на сайті КМДА з’явився проект рішення Київської міської ради «Про затвердження Концепції комплексного впорядкування міського простору міста «Комфортне місто». Асоціація проаналізувала документ на предмет врахування інтересів користувачів велосипедного транспорту.

Метою появи документа заявлено покращення організації міського простору та якості життя громади м. Києва.

Документ містить інформацію про пріоритети використання громадського простору та рекомендації з його облаштування. Велосипедна частина включає:

  • інформацію щодо принципів вибору організації форм велоруху (змішаний рух з автотранспортом, велосмуги, велодоріжки і т.п.),
  • рекомендації щодо ширини велосмуг та доріжок з огляду на ландшафтні умови та потреби різних користувачів,
  • рекомендації щодо типів та місць розміщення велостійок та велопаркінгів,
  • утримання велоінфраструктури.

Ці норми, у більшості, було підготовлено на основі німецьких рекомендацій з організації руху велотранспорту (ERA), перекладених за участі АВК кілька років тому.

За результатами аналізу було направлено рекомендації включити до велосипедного блоку інформацію про можливість та умови організації двостороннього руху велосипедистів на вулицях з одностороннім рухом, зміни до тексту щодо рекомендованих місць розміщення велостійок, а також побажання додатком включити рекомендовані схеми розміщення велостійок (відстані між стійками, розміри стійки про бетонуванні та анкерному кріпленні). Рекомендації направлено розробнику документу – Інституту “Міськцивільпроект”. Загалом, документ враховує різні аспекти розвитку велосипедного транспорту та велоінфраструктури і, за умови ухвалення та реалізації його завдань, має сприяти підвищенню безпеки та комфорту перебування людей, у тому числі велосипедистів, у міському просторі.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Всі заплановані реконструкції та капітальні ремонти вулиць, парків і розв’язок Києва, затверджених Київрадою до фінансування у 2016 році – відтепер доступні на Google-карті. Запрошуємо ознайомитися

У суботу зранку по Хрещатику проїжджає утричі менше автомобілів, ніж у будень. Втім, навіть у будень кількість машин на годину є такою, що для їхнього

Метою будь-яких інвестицій у розвиток велоінфраструктури є збільшення кількості велосипедистів та кількості поїздок, які здійснюються у місті на велосипеді. Досвід низки країн ЄС показує, що для