Сьогодні зранку відвідала робочу нараду щодо ремонту фунікулера. На нараді був присутній генеральний директор КП “Київпастранс” Сергій Майзель. Я озвучила побажання щодо врахування потреб маломобільних пасажирів та пасажирів з велосипедами при проведенні наступного ремонту або реконструкції фунікулеру.

АВК ще кілька років тому озвучила своє бачення переобладнання вагонів для потреб цих груп:

  • у третьому зверху купе один ряд сидінь прибрати або замінити складаними;
  • це місце та двері купе позначити як місце перевезення велосипедів, дитячих та інвалідних візочків;
  • на сходах необхідно продумати оптимальне місце розташування рампи/пандусу, яким можуть користуватись пасажири з велосипедами та візками, але це не створюватиме перешкод і іншим пасажирам;
  • позначити місце на сходах, де зупиняться потрібні двері, позначками «Велосипед»;
  • розмістити на вхідних дверях до станцій наклейки «Велосипед» із зазначенням часу роботи та умов перевезення велосипедів.

Сергій Майзель пообіцяв передати ці рекомендації конструкторам і дати їм завдання подумати як організувати перевезення велосипедів.

До речі, за півгодини, які я провела біля верхнього виходу фунікулера, крім мене, з велосипедом піднялись ще троє людей.

інші цікаві матеріали

На велосипедному маршруті “Євроепйська площа – ж/м Троєщина” на цей рік роботи вже завершено, проте я помітила, що на місці проведення реогранізації руху в районі

Сьогодні направила лист на гендиректора Київавтодора з рекомендацією включити капітальний ремонт тротуарів на Московському мосту (як у частині через р. Десенка, так і у частині

Минулого тижня я ініціювала зустріч з компанією, яку обрано для розробки першої стадії проекту реконструкції Ленінградської площі та під’їзних шляхів. Метою зустрічі було вже на