Поки чекаю відповідей від метрополітену про можливості облаштування стійок для паркування велосипедів біля метро, подумала, що буде доречно мати уніфікований дизайн стійок, який, за умови хороших результатів експлуатації, буде затверджений як стандарт велостійок у місті.

Головні вимоги до стійок:

  1. можливість надійного кріплення колеса та рами велосипеда
  2. дизайн впізнається однозначно як велопарковка: зрозуміло як кріпити велосипед; невелосипедисти також розуміють, що це велопарковка
  3. довготривалий дизайн: колір не дисонує з міським простором; фарба не стирається легко, форма витримує погодні умови і не проржавіє за одну зиму
  4. велостійки будуть незручними для курців та любителів посидіти на велостійках (усі бачили паркувальників, які відпочивають сидячи на велостійках?)
  5. баланс “ціна-якість”: надійні парковки вимагають витриваліших та дорожчих матеріалів, проте занадто складна конструкція здорожчує виготовлення та облаштування.

Пропоную один варіант для ознайомлення та обговорення. В ідеалі, було б зробити прототип і подивитись як зручно паркувати велосипед.

01

Розміри конструкції. Натисніть на зображення для збільшення

ACCamera5 ACCamera4 ACCamera3 ACCamera2 ACCamera6

Коротке обгрунтування певних пропозицій:

  1. Відстані між стійками запропоновано на основі узагальненого іноземного досвіду про зручність паркування велосипедів
  2. Кріплення будуть пропонуватись у двох варіантах: анкерне та з закопуванням залежно від поверхні, де парковка буде облаштовуватись
  3. Перемичка між стійками зроблена для укріплення конструкції та надійнішої фіксації стійок між собою. Її форма полегшує перекочування колеса велосипеда при паркуванні порівняно з прямокутним профілем.
  4. Маленький радіус дуги унеможливлює сидіння на стійці
  5. Товщина стінки труби та радіус підвищують тривалість експлуатації стійки
  6. Профіль для стійок пропонується у двох варіантах: круглий або прямокутний
  7. Попередні розрахунки вартості виготовлення оцінюють блок з трьох стійок від 3000 до 4000 грн (залежно від обсягу замовлення)
  8. Колір зараз обрано для візуалізації і будь-які пропозиції вітаються.

Запрошую висловити свою думку, зауваження, пропозиції або альтернативні рішення, які задовільняють визначеним критеріям:

Ксенія Семенова

Радниця Київського міського голови з питань розвитку велоінфраструктури

  • Maksim Petrov

    На прямокутному профілі легше пошкодити фарбу, можливо щоб унеможливити сидіння краще взяти ось таку форму дуги:

інші цікаві матеріали

Цього року КП “Київський метрополітен” розпочинає проектування другого виходу зі станції метро “Вокзальна”. На моє прохання включити до технічного завдання на проектування вимогу облаштування велопаркінгу

У бюджеті міста на цей рік закладені кошти на проектування другого виходу зі станції метро “Вокзальна”. Де він знаходитиметься наразі невідомо. Проте важливо вже на

Сьогодні направила міському голові лист з рекомендаціями по Трухановому та пішохідній набережній на Поштовій площі. Поштова площа Зокрема, організувати присутність представників Державтоінспекції на в’їзді до