Київські велосипедисти звернулися до мера Києва Віталія Кличка з вимогою посприяти швидкому облаштуванню перехоплюючих велопаркінгів біля станцій метрополітену у віддалених районах Києва.

Встановлення велопаркінгів дозволить громадянам заощаджувати кошти, час і покращувати здоров’я, місту – зменшити навантаження на дорожньо-транспортну мережу та зробити велосипед як екологічний та економний вид транспорту більш привабливим для використання.

Такі місця для зберігання велосипедів створять додаткову можливість поєднувати велосипед і громадський транспорт. Власникам велосипедів не доведеться перейматись за безпеку зберігання. Якщо створити привабливі умови для роботи приватних компаній, які надаватимуть такі послуги, то  місто не витратить на цю ініціативу жодних коштів з міського бюджету.” – зазначила Ксенія Семенова, радниця міського голови м.Києва з питань розвитку велосипедної інфраструктури.

Збір підписів ініціювала Асоціація велосипедистів Києва. За тиждень на підтримку цього звернення було зібрано близько 600 підписів.

Текст петиції

28 лютого 2015

Київському міському голові

Кличку В.В. 

Звернення громадян щодо облаштування велосипедних паркінгів біля станцій метрополітену

Велосипед є дешевим та екологічним транспортом для міста, найефективнішим транспортним засобом на короткі відстані. Київ має низьку щільність розташування станцій метрополітену, відповідно, велика кількість киян та киянок змушені користуватись додатковим наземним громадським транспортом для подолання відстані у 2-5 км до найближчої станції метрополітену. Враховуючи зростання вартості проїзду у громадському транспорті Києва, падіння загальної платоспроможності населення, вважаємо, що велосипедний транспорт має отримати особливу увагу з боку Київського міського голови. Облаштування охороняємих велосипедних паркінгів біля станцій метрополітену дозволить:

Городянам заощаджувати на поїздках з віддалених районів міста до центру Києва та покращити здоров’я за рахунок вищої фізичної активності;

Місту зменшити навантаження на дорожньо-транспортну мережу за рахунок зниження завантаженості підвізного наземного громадського транспорту та індивідуального моторизованого транспорту, відповідно, зменшити навантаження на вулично-дорожню мережу; підвищити привабливість метрополітену за рахунок наявної альтернативи маршруткам для доїзду до станцій метро; покращити якість повітря та привабливість міста загалом.

Велосипедні паркінгі біля транспортних вузлів є поширеною практикою великих європейських міст, які допомогають мешканцям швидко, екологічно та економно пересуватись по місту. Ми, кияни та киянки, велосипедисти та велосипедистки, звертаємось до Вас, з проханням сприяти облаштуванню охоронювальних велосипедних паркінгів біля станцій метрополітену за межами центральної частини міста.

У зв’язку із цим ми, кияни та киянки, велосипедисти та велосипедистки, звертаємось до Вас, з вимогою:

1. Сприяти облаштуванню охоронюваних велосипедних паркінгів біля станцій метрополітену за межами центральної частини міста.

2. Повідомити за адресою, вказаною у цьому листі, про вжиті заходи протягом терміну, встановленому законодавством України, та якомога швидше розпочати роботу у цьому напрямку, до якої обов’язково залучити громадськість.

З повагою, група громадян в особі Бондаренко І.С.

Довідка

Перший велопаркінг було відкрито в Києві у 2014 році біля станції метро «Виставковий центр». Там можна безкоштовно та під наглядом залишити велосипед на 12 годин, а також скористатися базовими послугами ремонту велосипеда, прокату, і навіть випити кави чи чаю.

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за липень-вересень 2017 року Перед тим, як ми поговоримо про ситуацію з

Асоціація велосипедистів Києва оголошує щорічний конкурс “Велопрацедавець 2017”, який відзначає найбільш зручні для користувачів велосипеда офіси. Перемогу в конкурсі отримає компанія/організація/установа, що пропонує найкомфортніші умови для

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури