Вчора передала патронатній службі Київського міського голови інформацію та кілька пропозицій щодо поточних проектів розвитку велоінфраструктури Києва.

Зокрема, запропонувала:

  1. провести аудит затверджених проектів реконструкцій вулиць Києва, запланованих на цей рік, на предмет забезпечення безпеки та зручності руху велосипедистів;
  2. провести прибирання пішохідних частин Московського і Гаванського мостів та вулиці Набережно-Рибальської, якими активно користуються велосипедисти;
  3. надати доручення КП “Київське інвестиційне агенство” якнайскоріше провести інвестиційний конкурс на облаштування перехоплюючих паркінгів та точок прокату велосипедів біля трьох станцій метрополітену (Мінська, Лівобережна та Голосієвська) та двох рекреаційних зонах (Труханів острів та Парк дружби народів);
  4. надати доручення КП “Київський метрополітен” визначити та затвердити місця розміщення стійок для паркування велосипедів біля кількох центральних станцій: Золоті ворота, Арсенальна, Печерська, Поштова площа, Контрактова площа, Палац спорту;
  5. замінити велосипедну стійку біля адмінбудівлі КМДА;
  6. провести аудит парку тролейбусів та трамваїв на наявність місць придатних для перевезення пасажирів з велосипедами. І за результатами аудиту позначити двері придатних рухомих складів піктограмою велосипеду;
  7. у квітні-травні організувати розміщення соціальної реклами з безпеки руху велосипедистів;
  8. запланувати відзначення Європейського тижня мобільності у Києві 16-22 вересня.

Слідкуємо за розвитком подій по кожному напрямку. Сподіваюсь, що більшість рекомендацій буде враховано та передано на виконання. Триматиму в курсі.

Ксенія Семенова

Радниця міського голови м. Києва з питань розвитку велосипедної інфраструктури

інші цікаві матеріали

Уявіть собі, що через дитячий майданчик у вашому дворі хтось почав прокладати залізничну колію. Ви кажете будівельникам, що це зона для дітей, а вам відповідають

Жителі Києва мають ще два тижні, щоб запропонувати свої зміни до проекту оновленої стратегії розвитку Києва до 2025 року, опублікованого 9 листопада на сайті Київської

Комунальна корпорація “Київавтодор” продовжує будувати радянське агресивне місто. Робить це вперто і мовчки, ігноруючи суспільний запит жителів Києва на безбар’єрне місто, доступне для всіх городян.