Ірина Бондаренко,
координаторка з національних питань

У Києві уже місяць триває опитування щодо мобільності населення, яке проводить консультаційна компанія “A+S” (представництво у Києві).

AS

 

Питання, які ставлять учаснику опитування:

  • яким видом транспорту ви найчастіше користуєтеся?
  • як ви їхали вчора туди, назад, по дорозі?
  • як ви платите за проїзд?
  • які аспекти громадського транспорту є найбільш важливими?

Цікаво, що відповідаючи на питання “Яким видом транспорту ви їхали”, можна обрати варіант “їхав/-ла велосипедом”, а отже, за результатами опитування можна буде побачити довільний зріз звичок велосипедистів Києва.

Проходження анкети змушує замислитися над питаннями, а скільки часу я витрачаю на поїздку, і чи немає більш швидких способів доїхати з А в Б. Щоправда, моя відповідь щодо вчорашньої подорожі передбачала максимально швидкий спосіб доїзду – велосипед, звісно.

Загалом, час відповідей займає хвилин вісім, тож раджу усім взяти участь у дослідженні. Хотілося би, аби велосипедисти також надали достатньо відповідей, і можна було провести аналіз їхнього пересування.

Взяти участь у дослідженні (анкета)

 

інші цікаві матеріали

Ірина Бондаренко, координаторка з національної роботи Асоціації велосипедистів Києва Німці опублікували статистику смертей та травм на дорогах у інфографіці, і показали, які заходи були впроваджені

Хороші ідеї. Якщо дійсно буде неможливо “платити” за парковку готівкою, але можливо штрафувати за незаконну парковку без водія, і блокувати за стоянку на газоні і

Почитала проект бюджету розвитку Києва на 2015 рік. Увага… На велосипедну інфраструктуру планують 15 млн. грн. На автомобільну інфраструктуру – 216 млн. грн. (привіт, 5