Запрошуємо підписати петицію за облаштування перехоплюючих велосипедних паркінгів біля станцій метрополітену поза центром Києва, що дозволить великій кількості киян ще зручніше користуватися велосипедом як транспортним засобом у місті.

Після успішного відкриття першого перехоплюючого велопаркінгу біля метро “Виставкоий центр”, де можна безкоштовно та під охороною залишити велосипед, київські велосипедисти очікують встановлення подібних паркінгів біля інших станцій метро. Активний велосипедний сезон розпочався, однак дозвіл на розташування велопаркінгів на нових локаціях гальмується.

Асоціація велосипедистів Києва звертається до мера Києва Віталія Кличка з проханням посприяти швидкому облаштуванню велосипедних паркінгів у віддалених від центру районах міста.

Встановлення перехоплюючих паркінгів дозволить громадянам заощаджувати кошти та покращувати здоров’я, місту – зменшити навантаження на дорожньо-транспорту мережу та зробити велосипедвелосипед як екологічний та економний вид транспорту більш привабливим для використання.

Збір підписів відбувається до  9 березня 2015 року, після чого петиція буде передана в мерію.

Підписати петицію онлайн 

Текст петиції:

28 лютого 2015

Київському міському голові

Кличку В.В. 

Звернення громадян щодо облаштування велосипедних паркінгів біля станцій метрополітену

Велосипед є дешевим та екологічним транспортом для міста, найефективнішим транспортним засобом на короткі відстані. Київ має низьку щільність розташування станцій метрополітену, відповідно, велика кількість киян та киянок змушені користуватись додатковим наземним громадським транспортом для подолання відстані у 2-5 км до найближчої станції метрополітену. Враховуючи зростання вартості проїзду у громадському транспорті Києва, падіння загальної платоспроможності населення, вважаємо, що велосипедний транспорт має отримати особливу увагу з боку Київського міського голови. Облаштування охороняємих велосипедних паркінгів біля станцій метрополітену дозволить:

Городянам заощаджувати на поїздках з віддалених районів міста до центру Києва та покращити здоров’я за рахунок вищої фізичної активності;

Місту зменшити навантаження на дорожньо-транспортну мережу за рахунок зниження завантаженості підвізного наземного громадського транспорту та індивідуального моторизованого транспорту, відповідно, зменшити навантаження на вулично-дорожню мережу; підвищити привабливість метрополітену за рахунок наявної альтернативи маршруткам для доїзду до станцій метро; покращити якість повітря та привабливість міста загалом.

Велосипедні паркінгі біля транспортних вузлів є поширеною практикою великих європейських міст, які допомогають мешканцям швидко, екологічно та економно пересуватись по місту. Ми, кияни та киянки, велосипедисти та велосипедистки, звертаємось до Вас, з проханням сприяти облаштуванню охоронювальних велосипедних паркінгів біля станцій метрополітену за межами центральної частини міста.

У зв’язку із цим ми, кияни та киянки, велосипедисти та велосипедистки, звертаємось до Вас, з вимогою:

1. Сприяти облаштуванню охоронюваних велосипедних паркінгів біля станцій метрополітену за межами центральної частини міста.

2. Повідомити за адресою, вказаною у цьому листі, про вжиті заходи протягом терміну, встановленому законодавством України, та якомога швидше розпочати роботу у цьому напрямку, до якої обов’язково залучити громадськість.

 

З повагою, група громадян в особі Бондаренко І.С.

Підписати петицію онлайн.

  • Vlad

    Терміново потрібен велопаркінг біля м.”Бориспільська” для військовослужбовців Збройних Сил України і участників АТО, які отримали ключі від квартир особисто від Верховного Головнокомадувача ЗСУ в с.Гора (ЖК “Кантрі Хаус”), а також для інших мешканців навколишніх селищ.

    • DVD_Vl

      Орієнтовна чисельність мешканців ЖК:
      с.Гора ЖК “Кантрі Хаус” – 1020 людей;
      с.Гора ЖК “Чубинське” – 1000 людей;
      с.Чубинське ЖК “Новосельцево” – 2500 людей;
      с. Проліски ЖК “Щасливі проліски” – 120 людей.

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Асоціація велосипедистів Києва як один з ключових розробників транспортного блоку в проекті оновленої Стратегії розвитку Києва до 2025 року, що зазнав революційних та якісних змін

Для оцінки та аналізу вже наявних фрагментів велосипедної інфраструктури Києва велосипедистів просять позначити проблемні місця на онлайн-карті. Архітектор і один з розробників велоконцепції Києва Андрій