Ксенія Семенова, координаторка роботи по Києву, 
радниця Київського міського голови з питань розвитку велоінфраструктури 

Минулої п’ятниці, виходячи з приміщень департаменту містобудування та архітектури КМДА близько восьмої вечора, я була приємно вражена кількістю людей, які вже протягом двох годин обговорювали структуру та зміст майбутнього довідника з благоустрою міста. Довідник – це навігатор вимог та рекомендацій щодо елементів благоустрою у Києві. Більше про проект документу на сайті департаменту.

презентація довідника з благоустрою Києва

 

Але, чому я вирішила написати про цю зустріч. Найбільше мене надихнув в усій цій історії той факт, що у п’ятницю пізно ввечері у залі лишалось близько 30 людей (співробітників департаменту та зацікавлених киян та киянок), які маленькими групами обговорювали цей довідник. Без гучних заяв, скандалів або взаємних звинувачень. Просто спокійно колективно працювали. Для мене особисто це ознака поступових змін у нашій свідомості, в першу чергу, щодо власної відповідальності за місто.

Думки, висловлені в блозі членами АВК є суб’єктивними та можуть не збігатися з офіційною позицією Асоціації.

інші цікаві матеріали

Ці дівчата вибирають велосипед не тільки як транспорт, але як ідею перетворення міського простору для комфортного життя всіх городян (без винятків за видом пересування). З

Чим відрізняються і чим схожі велосипедні обличчя України і Білорусі? Велорух у Білорусі Мінське велосипедне товариство («Мінскае роварнае таварыства»), на запрошення якого я приїхала в

Минулого тижня я брала участь як лекторка у літній школі зі сталої міської мобільності в Алмати (Казахстан). Я не мала жодних очікувань, тому мені було