Ксенія Семенова, координаторка роботи по Києву, 
радниця Київського міського голови з питань розвитку велоінфраструктури 

Минулої п’ятниці, виходячи з приміщень департаменту містобудування та архітектури КМДА близько восьмої вечора, я була приємно вражена кількістю людей, які вже протягом двох годин обговорювали структуру та зміст майбутнього довідника з благоустрою міста. Довідник – це навігатор вимог та рекомендацій щодо елементів благоустрою у Києві. Більше про проект документу на сайті департаменту.

презентація довідника з благоустрою Києва

 

Але, чому я вирішила написати про цю зустріч. Найбільше мене надихнув в усій цій історії той факт, що у п’ятницю пізно ввечері у залі лишалось близько 30 людей (співробітників департаменту та зацікавлених киян та киянок), які маленькими групами обговорювали цей довідник. Без гучних заяв, скандалів або взаємних звинувачень. Просто спокійно колективно працювали. Для мене особисто це ознака поступових змін у нашій свідомості, в першу чергу, щодо власної відповідальності за місто.

Думки, висловлені в блозі членами АВК є суб’єктивними та можуть не збігатися з офіційною позицією Асоціації.

інші цікаві матеріали

Голова Асоціації велосипедистів Києва Богдан Лепявко, якого переобрали цього року, користується велосипедом як транспортом для добирання на роботу чи у справах. А у вільний від

Iрина Бондаренко, членкиня Ради Української велосипедної мережі Щастя не в тому, щоб мати гроші або речі, це всі знають. Коли Лео Борманс почав писати Світову

Якщо існує рай для велосипедистів, то він має виглядати як пересічне місто в Нідерландах. Або село. Наприклад, як Ельст. У Maps.Me Ельст позначено як село,