Черкаси почали розробляти велосипедну мережу міста.

Головні веломаршрути, які визначили велоактивісти протягом дводенного воркшопу – вулиці Гоголя, Ільїна, Смілянська, Гагаріна, підйоми з набережної до центру міста.

Загалом, Черкаси – надзвичайно сприятливе для розвитку велотранспорту місто. Майже повністю рівнинне (крім кількох спусків до набережної), з великою кількістю паралельних вулиць-дублерів, і дуже компактне. Середня відстань від спального району до центру – 4-6 км.

Представники мерії Черкас та велоактивісти планували веломаршрути за німецькою методикою, потім проїхали кілька з них і зауважили ще одну велику перевагу міста. Вулиці тут переважно мають максимум чотири смуги руху, а інтенсивність руху – максимум 2000 авто на годину у годину пік на найбільш завантажених ділянках. Фактично, це місто, де можна організувати безпечний рух велосипедом без значних витрат коштів: можна облаштувати велосипедні смуги, встановити навігацію та світлофори у кількох місцях.

Наступна зустріч з розробки велоконцепції у Черкасах призначена на початок травня. До того часу уже буде готовий опис потрібних веломаршрутів, і почнеться розробка схеми велопаркінгів, системи велонавігації та плану промо-заходів.

Завершити планування і опис веломережі міста розраховують до середини червня, а тоді робота буде представлена громадськості для обговорення та рекомендацій.

Дякуємо за допомогу в організації роботи мерії Черкас, громадській організації “Центр міського середовища” та числених велоактивістам .

Відео-новина щодо розробки велоконцепції Черкас від ТВ “Вікка”:

Інші міста, що також почнуть розробку карти велосипедної мережі та велоконцепції цього року – Кривий Ріг, Миколаїв, Миргород, Полтава та Житомир.

Проект реалізується Асоціацією велосипедистів Києва за фінансової підтримки Європейського Союзу та Європейської федерації велосипедистів. Партнерами проекту виступають Центр соціальних та ділових ініціатив (Яремче) та Європейська федерація велосипедистів (Брюссель).

Фото: Андрій Поліщук

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва продовжує серію публікацій з дослідження, яке містить огляд фінансової політики в сфері розвитку велотранспорту в найуспішніших країнах Європи. Метою цього дослідження є

Асоціація побувала на міському Велофорумі, що проходив 2 квітня в “Urban Space 100” у місті Івано-Франківськ, де поділилася своїм досвідом промоції міської велокультури на прикладі української

Асоціація велосипедистів Києва оголошує набір на дві позиції: координатора(-ки) з національної роботи та медіа-координатора(-ки). Асоціація велосипедистів Києва запрошує у команду людей, які готові професійно та