Ірина Бондаренко,
координаторка з національної роботи
Асоціації велосипедистів Києва

Німці опублікували статистику смертей та травм на дорогах у інфографіці, і показали, які заходи були впроваджені у різні роки.

Цікаво, що під час пікової смертності на дорогах – у 1970 роках – ввели обмеження швидкості та обов’язок носити шоломи (я так розумію, для мотоциклістів).

У 1980 вперше почали застосовувати засоби “сповільнення руху”, а у 1983 ввели обмеження швидкості 30 км/год у житлових кварталах.

А першу “зебру”, виявляється, намалювали у 1964 році.

infographics road safety 2

Окрім заходів, які німці впроваджували у різні роки, цікаво порівняти зміни у кількості смертей та травм. Так, пік смертності припадає на 1970 роки – це 18 тисяч людей на рік, і поступово зменшується до 2013 – 4 тисячі людей на рік.

А от травмування лишалося приблизно незмінним з 1970 по 2000 роки: близько 450-500 тисяч травмувань на рік. Лише у 2013 році кількість травм у ДТП зменшилася до 380 тис. випадків на рік.

Добра новина у цьому така: кількість травм зменшується повільно, але кількість смертей зменшується швидко, якщо застосовувати ефективні методи впливу на безпеку дорожнього руху.

infographics road safety

Повну інфографіку англійською у великому розмірі, з описом заходів підвищення безпеки руху, дивіться на сайті GIZ.de.

 

інші цікаві матеріали

У вас коли-небудь вимагали посмішки чужі вам люди? Просто на вулиці серед дня? А чи було в вас, що посеред дороги вам бажають вдалого дня,

Трагічна ДТП з велосипедистом на Заболотного стала шоком для велоспільноти Києва, якій погода подарувала можливість відкрити сезон рівно з початком весни, і приводом для чергової

Абсолютно всех, кто крутит педали, мы называем велосипедистами. Но считают ли они себя таковыми? И кто такой этот велосипедист, если не профессия и не призвание?