Депутати Київської міської ради проголосували за прийняття бюджету Києва на 2015 рік, у якому передбачено 15 млн. грн. на розвиток велоінфраструктури.

Вітаємо киян із цим позитивним рішенням, та усіх активістів Асоціації велосипедистів Києва, які цього вимагали. Цих грошей має вистачити на найперший етап реалізації велоконцепції Києва, зокрема, на веломаршрути з Троєщини в центр (15 км) та, сподіваємося, з Солом’янки в центр (8 км).

Реалізація цих маршрутів – це можливість для більшої кількості мешканців спальних районів Києва доїжджати до центру безпечно, цікаво, дешево та з користю для здоров’я. А такоже ще більше людей зможуть їздити у парки на Дніпрі велосипедом, а не автомобілем, що дозволить покращити якість повітря та зелені у парках.

Частка бюджету розвитку Києва у 2015 на велосипедну інфраструктуру складає це 1,5%, це 15 млн. грн. Для порівняння, видатки на автомобільні дороги – 21%, причому найбільше грошей, 130 млн, іде на підтримку недобудованого Подільського мосту та на Поштову площу. Більше порівнянь з іншими транспортними видатками тут.

Нагадаємо, раніше Київрада уже затверджувала у бюджеті міста 1 млн. грн. на проектування велосипедної інфраструктури. Але гроші не були виділені, тож виконавці не завершили розпочаті роботи з проектування 5 веломаршрутів, та не передали їх місту.

  • Max C-Max

    Невже нарешті буде крита велопарковка в міжнародному столичному аеропорті

інші цікаві матеріали

Опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції, яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва. «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» оприлюднила Київська міська

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Департамент містобудування та архітектури Київської міської державної адміністрації оприлюднив для громадського обговорення другий розділ “Концепції розвитку велосипедної інфраструктури міста Києва”, розробленого на замовлення департаменту. У