Вчора я брала участь у робочій зустрічі-обговоренні можливостей залучення приватного бізнесу для забезпечення безкоштовного зберігання велосипедів біля станцій метрополітену, надаючи, таким чином, можливість економити на доїзді до станції метро. Разом з Київським інвестиційним агенством, представницею КП “Київський метрополітен”, департаментом містобудування та архітектури та потенційними інвесторами (ТОВ “БайкБокс”, відомі по облаштуванню тестової велоточки біля ВДНГ у 2014 році).

DSC_0859

Обговорювали місця та станції метрополітену, де є потенціал користування для для пересадки з велосипеда на метро і передачі велосипеда на безкоштовне відповідальне зберігання. Попередньо обговорювали місця біля станцій метрополітену Позняки, Харківська, Дарниця, Лівобережна, Мінська та Голосієвська. ТОВ “БайкБокс” має підготувати та подати заявку на організацію конкурсу на виділення місць та надання дозволів на ведення діяльності, а Київське інвестиційне агенство має опрацювати заявку, підготувати та провести такий конкурс. Асоціація та департамент містобудування та архітектури мають узгодити остаточний перелік станцій та проаналізувати можливі місця розміщення таких велопаркінгів враховуючи інтереси та потреби велосипедистів, а також вимоги нормативних документів, зокрема, у частині неперешкоджання руху пішоходів, еваковиходів, розміщення підземних комунікацій тощо. Паралельно з цим обговорювалась можливість облаштування велосипедних стійок біля станцій метрополітену у центральній частині міста для забезпечення можливості короткочасного паркування велосипедів (до кількох годин). Потребу таких стійок хочу додатково обговорити з велосипедист(к)ами і зрозуміти де вони потрібні, якщо потрібні.

Ксенія Семенова

Радниця міського голови м. Києва з питань розвитку велосипедної інфраструктури

інші цікаві матеріали

Уявіть собі, що через дитячий майданчик у вашому дворі хтось почав прокладати залізничну колію. Ви кажете будівельникам, що це зона для дітей, а вам відповідають

Жителі Києва мають ще два тижні, щоб запропонувати свої зміни до проекту оновленої стратегії розвитку Києва до 2025 року, опублікованого 9 листопада на сайті Київської

Комунальна корпорація “Київавтодор” продовжує будувати радянське агресивне місто. Робить це вперто і мовчки, ігноруючи суспільний запит жителів Києва на безбар’єрне місто, доступне для всіх городян.