Київська міська державна адміністрація надіслала прес-реліз про обов’язкове встановлення велопарковок на автомобільних парковках.

Схоже, ми не дарма старалися місяць тому з Концепцією паркування Києва. Публікуємо прес-реліз повністю.

Концепція розвитку єдиного паркувального простору у столиці, прийнята Київською міською радою, передбачає облаштування на всіх майданчиках безкоштовних місць для паркування мопедів та велосипедів. Про це повідомив директор комунального підприємства «Київтранспарксервіс» Володимир Першин.

«На даний час київські паркувальні майданчики взагалі не обладнані місцями для паркування велосипедів та мопедів, за винятком поодиноких парковок у деяких районах. У концепції розвитку на наступні 5 років передбачено створення спеціально відведених для велосипедів та мопедів місць на кожному паркувальному майданчику за рахунок коштів інвесторів. Тобто на більш ніж 300 парковках повинні з’явитися такі місця. Переконаний, що така новація заохотить киян робити вибір на користь більш компактного та екологічного транспорту, як це відбувається в усіх європейських столицях», – сказав Володимир Першин.

Він також додав, що до 2020 року також заплановано встановлення обмежувальних перешкод (стовпчиків) на тротуарних частинах вулиць центральної частини міста та у місцях заборони на паркування з метою звільнення тротуарів від автомобілів та щоб змусити водіїв паркувати транспортні засоби тільки у відведених для цього місцях.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва оновила порадник з рекомендаціями про облаштування велопарковок. Буклет доступний онлайн і містить поради з розміщення та форми велопарковок біля магазинів, закладів харчування

Українська велосипедна мережа закликає розробити державні стандарти з планування і проектування велосипедної інфраструктури. Асоціація велосипедистів Києва звернулась до міністра інфраструктури України Володимира Омеляна від імені Української

В Україні наразі існує дуже обмежена база у сфері стандартів проектування велосипедної інфраструктури. Це створює перешкоди та обмежує можливості розвитку якісної, безпечної та уніфікованої велосипедної