“Гори” у центрі Києва не заважають руху велосипедистів. Навпаки, найбільшу кількість велосипедистів спостерігаємо саме у центрі міста. Тому велосипедна інфраструктура тут потрібна.

Місцями у центрі, де проїжджає понад 60 велосипедистів на годину, є Європейська площа, площа біля метро “Печерська”, Контрактова площа, вулиці Саксаганського та Жилянська, Червоноармійська та Горького. Понад 40 велосипедистів на годину проїжджають по Хрещатику, площі Слави, біля вокзалу. Це доводять підрахунки, які у квітні, травні та вересні провела Асоціація велосипедистів Києва.

Зранку велосипедисти їдуть здебільшого в центр міста, а ввечері – з центру. Це пояснюється тим, що більшість офісів розташовані саме у центрі міста, а отже, велосипедисти їдуть на роботу і за покупками саме сюди.

Тому зауваження Сергія Броневицького, начальника КП “Київгенплан” щодо недоцільності розміщення велосипедної інфраструктури у центрі Києва вважаємо неаргументованим і непрофесійним, і наполягаємо на включенні до проекту Генерального плану Києва усього плану веломережі, який Асоціація передала “Київгенплану” у 2014 році.

Контакти:
Ірина Бондаренко,
Асоціація велосипедистів Києва,
097 699 10 38,
isbondarenko at avk.org.ua

  • Михаил

    Правильно, Ирина! В центре Киева живут, работают и проезжают транзитом велосипедисты. Велоструктура нужна во всём городе.

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Асоціація велосипедистів Києва як один з ключових розробників транспортного блоку в проекті оновленої Стратегії розвитку Києва до 2025 року, що зазнав революційних та якісних змін

Для оцінки та аналізу вже наявних фрагментів велосипедної інфраструктури Києва велосипедистів просять позначити проблемні місця на онлайн-карті. Архітектор і один з розробників велоконцепції Києва Андрій