Я сьогодні зустрілась із Світланою Терещенко, заступником генерального директора Київського інвестиційого агенства.

Обговорювали залучення бізнесу до створення перехоплюючих велопаркінгів та загалом які є можливості для залучення приватних ресурсів для розвитку супутньої велоінфраструктури Києва. Я запропонувала акцентувати увагу на можливостях організації велосипедних паркінгів з охороною та додатковими послугами (подібними до точки, що працювала на ВДНГ цього року), надати можливість зацікавленим компаніям розмістити кілька пілотних точок для апробації бізнес-моделі та вивчення потенціалу таких точок. За результатами зустрічі я передала Світлані перелік пріоритетних станцій метрополітену у послідовності, як зазначено у проекті Міської цільової програми, а саме:

  1. м. Позняки
  2. м. Мінська
  3. м. Дарниця
  4. м. Лівобережна
  5. м. Святошин
  6. м. Васильківська
  7. м. Харківська
  8. м. Лук’янівська
  9. м. Героїв Дніпра
  10. м. Теремки
  11. м. Академмістечко
  12. м. Дорогожичі
  13. м. Нивки
  14. м. Сирець

Нотатки Ксенії Семенової, радника міського голови з розвитку велоінфраструктури (на громадських засадах), координаторки київського напрямку діяльності Асоціації велосипедистів Києва.

інші цікаві матеріали

Уявіть собі, що через дитячий майданчик у вашому дворі хтось почав прокладати залізничну колію. Ви кажете будівельникам, що це зона для дітей, а вам відповідають

Жителі Києва мають ще два тижні, щоб запропонувати свої зміни до проекту оновленої стратегії розвитку Києва до 2025 року, опублікованого 9 листопада на сайті Київської

Комунальна корпорація “Київавтодор” продовжує будувати радянське агресивне місто. Робить це вперто і мовчки, ігноруючи суспільний запит жителів Києва на безбар’єрне місто, доступне для всіх городян.