Почитала проект бюджету розвитку Києва на 2015 рік. Увага…

На велосипедну інфраструктуру планують 15 млн. грн.

На автомобільну інфраструктуру – 216 млн. грн. (привіт, 5 нових розв’язок!)

На громадський транспорт – 107 млн. грн.

На все інше – 821 млн. грн. (з них 33 млн. на реконструкцію приміщень та ліфтів Київради).

Загалом, бюджет дуже економний, порівняно з попередніми роками.

Враховуючи користь від розвитку велотранспорту для всього міста, вважаю, що ці 1,5% на вело треба у бюджеті Києва врахувати. А то можна ще років десять відкладати, поки всі дороги не перебудують, і ми не купимо собі всі по машині, щоб хоч якось добиратися на роботу.

http://avk.org.ua/2015/01/u-byudzheti-kyjeva-2015-mayut-buty-koshty-na-veloinfrastrukturu/

Іра Бондаренко,
координаторка з національної роботи АВК

інші цікаві матеріали

Ірина Бондаренко, координаторка з національних питань У Києві уже місяць триває опитування щодо мобільності населення, яке проводить консультаційна компанія “A+S” (представництво у Києві).   Питання,

Ірина Бондаренко, координаторка з національної роботи Асоціації велосипедистів Києва Німці опублікували статистику смертей та травм на дорогах у інфографіці, і показали, які заходи були впроваджені

Хороші ідеї. Якщо дійсно буде неможливо “платити” за парковку готівкою, але можливо штрафувати за незаконну парковку без водія, і блокувати за стоянку на газоні і