Хороші ідеї. Якщо дійсно буде неможливо “платити” за парковку готівкою, але можливо штрафувати за незаконну парковку без водія, і блокувати за стоянку на газоні і “блокування” тротуару – це буде дуже круууто! Це те, що я давно вважаю найбільшою транспортною проблемою Києва.

Навіть думаю, що мер, який вирішить проблему незаконної парковки, стане найбільш пам’ятним років на 50 уперед. Хоча я, звісно, буду пам’ятати іншого – який збудує веломаршрути (поки не знаю, хто це).

Перехоплюючі паркінги – так! Дуже давно треба! Нехай спочатку будуть, як на Іподромі (є нарікання, до речі?), але з часом було би добре робити їх більш компактними, бо інакше величезні площі зайняті машинами.

Запропонувала до проекту розміщення велопарковок на автомобільних парковках, у кількості 20% велопарковок від к-сті автопарковок (в реальності це займе аж одне автомобільне місце). Це відповідає приблизно 1% мешканців Києва, які могли би їздити велосипедом. Навіть трохи на перспективу.

На парковках, де лишають велосипед на більш, ніж 4 години (перехоплюючі паркінги, нічні майданчики) – велопарковки під навісом і відеонаглядом. Зрозуміло, що не всі ними скористаються з теперішніх велосипедистів, але я би користувалася.

Лишила рекомендації щодо кількості і форми стійок, щоб не іржавіли під снігом.

Ніби непогано провела останні дві години?

Дякую за проект, Anton Moyseyenko, Bogdan Aganin та всі, хто з вами.

Іра Бондаренко, координаторка з національної роботи АВК

  • Nika Aremikh

    Про перехоплюючі паркінги. Чи справді їх треба робити компактнішими? Кількість велосипедистів, на щастя, зростає, тому, мені здається, такі перехоплюючі паркінги будуть користуватися попитом. З усіма своїми “плюшками” у комплекті.

    • Олеся

      Наскільки я розумію, мова йде про компактніші перехоплюючі паркінги для автомобілів, а не велосипедів.

інші цікаві матеріали

Андрій Піддубняк Головне завдання проекту: вирішити проблему велосипедного паркування/зберігання велосипеду в місті. Проблема: Багато людей не мають місця в квартирах для зберігання свого двоколісного коня або

Богдан Лепявко, Голова Ради АВК Чернігів – моє рідне місто, яке під час кожного візиту пробуджує в мені найтепліші почуття. Тим не менше, останніми роками

Олеся Сторожук, медіа-координаторка Асоціації велосипедистів Києва Минулого тижня мені пощастило побувати в одному з моїх українських міст-фаворитів – у Франику, Станіславі, в Теплому місті. Звісно,