У перших числах січня Асоціація звернулась до Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ) та інженерів консорціума німецьких компаній VCDB, DREBERIS та PTV по допомогу з аналізом проектного рішення організації руху велосипедистів в рамках проекту реконструкції проспекту Перемоги.

Частина велодоріжки, яку вже збудували в рамках реконструкції пр. Перемоги, є відображенням багатьох вад нормативно-правової та законодавчої бази. Це стосується і організації руху велосипедистів (майже відсутні настанови для інженерів для проектування безпечного та комфортного руху велосипедистів), і можливостей накладання штрафів за порушення (незаконне облаштування малих архітектурних форм, незаконне паркування та стихійна торгівля на велодоріжках, тощо).

У той час, як Асоціація слідкує та бере участь у ініціативах щодо виправлення цих недоліків нормативної бази, одночасно триває робота над помилками і аналіз проектів ще незбудованої частини велодоріжки на пр. Перемоги.

Публікуємо короткий результат аналізу проекту реконструкції та рекомендації щодо внесення змін до проекту.

Зважаючи на відсутність спокійніших паралельних проспекту Перемоги вулиць, ідеальним рішенням для організації руху велосипедистів уздовж пр. Перемоги було б організувати дві двосторонні велодоріжки з обох боків вулиці, упорядкування парковки та організація смуги руху громадського транспорту. Зважаючи на кількість зупинкових комплексів, ринків та інших споруд уздовж парної сторони проспекту від Нивок до Кільцевої дороги, компромісом стала одна двостороння велодоріжка по непарній стороні вулиці.

Далі публікуємо узагальнені рекомендації отримані за результатами зустрічі. Аналіз та рекомендації грунтуються на практиках та стандартах організації руху велосипедистів у Німмечині. Детальні пропозиції потребують більш грунтовного аналізу та дослідження транспортної ситуації. На цьому етапі, метою консультування було оціники безпеку та якість поточного проекту.

Якщо коротко, то від метро Нивки було запропоновано провести дві односторонні велодоріжки по обох сторонах вулиці з організацією руху велосипедистів якомога ближче до проїзної частини і уникати спільних вело-пішохідних зон.

Пропонуємо ознайомитись з зауваженнями щодо проекту та надсилати власні коментарі та пропозиції у коментарях до публікації або на поштову адресу, зазначену у презентації.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

 

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Для обговорення проблеми звуженого після капремонту тротуару Південного мосту представники громадськості зустрілися зі співробітниками муніципальних дорожніх служб – Департаменту транспортної інфраструктури КМДА та КП «Київпастранс»,

Цього року продовжено будівництво веломаршруту “Європейська площа – Троєщина”: у бюджеті Києва виділено 9 млн грн на цьогорічні роботи. Роботи заплановано на вулицях Цвєтаєвої, Сабурова