23 та 24 грудня у Києві Асоціація разом з замовниками облаштування веломаршрутів “Троєщинський” та “Солом’янський”, інженерами та німецькими експертами обговорювала принципові рішення щодо облаштування руху велосипедистів на цих маршрутах.

Метою зустрічі було проаналізувати транспортну ситуацію на маршрутах і запропонувати принципові рішення для типових ділянок маршруту. При обранні рішень група керувалась експертною думкою спеціалістів німецької компанії VCDB та німецькими рекомендаціями організації руху велотранспорту. Експертна підтримка забезпечується Німецьким товариством міжнародного співробітництва. Результати роботи є попередніми і будуть додатково доопрацьовуватись.

Так, для маршруту “Солом’янський” (пл. Севастопольська – пр. Повітрофлотський – вул. Липківського – вул. Льва Толстого – вул. Жилянська) принциповим стандартним рішенням рекомендовано взяти організацію велосипедних смуг та упорядкування паркування автотранспорту. Ширина смуг для руху автотранспорту має бути розраховано таким чином, що у випадку заторів мторизований транспорт не матиме можливості утворювати додаткову смугу руху автотранспорту по велосмузі.

Lypkivskogo

Нотатки Ксенії Семенової, радника міського голови з розвитку велоінфраструктури (на громадських засадах), координаторки київського напрямку діяльності Асоціації велосипедистів Києва.

 

інші цікаві матеріали

На велосипедному маршруті “Євроепйська площа – ж/м Троєщина” на цей рік роботи вже завершено, проте я помітила, що на місці проведення реогранізації руху в районі

Сьогодні направила лист на гендиректора Київавтодора з рекомендацією включити капітальний ремонт тротуарів на Московському мосту (як у частині через р. Десенка, так і у частині

Минулого тижня я ініціювала зустріч з компанією, яку обрано для розробки першої стадії проекту реконструкції Ленінградської площі та під’їзних шляхів. Метою зустрічі було вже на