23 грудня я виїжджала на потенційний маршрут “Солом’янка – центр” (Солом’янська площа – Жилянська (до вул. Шота Руставелі) разом з представниками замовника (КП Житлоінвестбуд-УКБ), інженерами та консультантом від Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ). Ми продивились увесь маршрут, де він пролягатиме, можливі форми організації руху велосипедистів (смуга на дорозі, відокремлена велодоріжка, суміщений рух з автомобілями, тощо), де є особливі проблеми з парковкою автомобілів, тощо.

Попередні висновки з виїзду на місцевість – маршрут має складатись переважно з велосмуг, а між велосмугою та тротуаром розташувати офіційні платні парковки для автомобілів у місцях, де машини паркують незалежно від знаків, які забороняють або дозволяють паркування. Вулицею Жилянська пропонується розглянути можливість проїзду велосипедистами виділеною смугою руху громадського транспорту, за умови, що смуга працюватиме як виділена смуга.

Цей маршрут доволі складний у реалізації, адже тут мова йде не стільки про організацію виділеного місця для руху велосипедистів, скільки про впорядкування автомобільного руху і з поточними умовами законодавства про неможливість накласти штраф у відсутність водія, буде дуже складно забезпечити належні умови для руху як громадського транспорту, так і велосипедистів.

Нотатки Ксенії Семенової, радника міського голови з розвитку велоінфраструктури (на громадських засадах), координаторки київського напрямку діяльності Асоціації велосипедистів Києва.

інші цікаві матеріали

Уявіть собі, що через дитячий майданчик у вашому дворі хтось почав прокладати залізничну колію. Ви кажете будівельникам, що це зона для дітей, а вам відповідають

Жителі Києва мають ще два тижні, щоб запропонувати свої зміни до проекту оновленої стратегії розвитку Києва до 2025 року, опублікованого 9 листопада на сайті Київської

Комунальна корпорація “Київавтодор” продовжує будувати радянське агресивне місто. Робить це вперто і мовчки, ігноруючи суспільний запит жителів Києва на безбар’єрне місто, доступне для всіх городян.