24 грудня разом з Замовником (КП “Житлоінвестбуд-УКБ), інженерами, представниками Київавтодору та ШЕУ Деснянського району виїжджали на аналіз території маршруту з Троєщини у центр.

Проглянули можливості організації руху велосипедистів через кільцеві перехрестя вулиці Маяковського з Цвєтаєвої, Сабурова та Драйзера у бік вул. Оноре де Бальзака. Зараз видається можливим організувати рух велосипедистів через нижні переходи під кільцевими розв’язками, де вже є рампи і відсутня вулична торгівля на тротуарах.

Також вивчали можливості організації руху велосипедистів уздовж вул. Оноре де Бальзака, особливо на перехрестях. Попередньо було прийняте рішення організувати дві двосторонні велодоржки уздовж забудованих сторін вулиці (протилежна від швидкісного трамвая). На бул. Ватутіна та ділянці Московського мосту розглядали потребу робити дво- або односторонні велодоріжки частково за рахунок звуження тротуару, частково за рахунок газону. Питання напрямків руху домовились визначити з велосипедистами, які їздять цим маршрутом.

Через Труханів та Пішохідний міст маршрут далі підніматиметься на Володимирський узвіз до Європейської площі і, можливо, до Маріїнського парку.

Нотатки Ксенії Семенової, радника міського голови з розвитку велоінфраструктури (на громадських засадах), координаторки київського напрямку діяльності Асоціації велосипедистів Києва.

інші цікаві матеріали

Уявіть собі, що через дитячий майданчик у вашому дворі хтось почав прокладати залізничну колію. Ви кажете будівельникам, що це зона для дітей, а вам відповідають

На велосипедному маршруті “Євроепйська площа – ж/м Троєщина” на цей рік роботи вже завершено, проте я помітила, що на місці проведення реогранізації руху в районі

Сьогодні з представником КП “Київреклама” проїхали по маршруту і подивились як розміщено інфоплакати уздовж маршруту. Інфоплакати з’явились у результаті доручення міського голови протягом відкриття веломаршруту