30 грудня в офісі АВК я провела зустріч з двома велосипедистами, які погодились допомогти визначити найзручніший спосіб організації руху велосипедистів уздовж вул. Ватутіна та частині Московського мосту до Парка дружби народів.

Проаналізувавши звідки і куди їздять велосипедисти цією ділянкою, вирішили рекомендувати замовнику проекту рух велосипедистів цією ділянкою організувати двома односторонніми велодоріжками з обох сторін вулиці. Це обумовлено тим, що ця ділянка майже завжди є транзитною для велосипедистів і не має точок тяжіння посередині, а також через те, що на мосту на тротуарній частині двосторонній рух велосипедистів по кожній стороні буде створювати додаткові перепони і уповільнювати велосипедистів. Зважаючи на швидкість руху авто на цій ділянці, велосипедистів пускати проїзною частиною буде небезпечно – і в такому випадку цей маршрут не стане привабливим для тих, хто ще не їздить велосипедом саме з огляду на безпеку руху.

Рекомендації за результатами зустрічі було передано замовнику та інженерам.

Нотатки Ксенії Семенової, радника міського голови з розвитку велоінфраструктури (на громадських засадах), координаторки київського напрямку діяльності Асоціації велосипедистів Києва.

інші цікаві матеріали

На велосипедному маршруті “Євроепйська площа – ж/м Троєщина” на цей рік роботи вже завершено, проте я помітила, що на місці проведення реогранізації руху в районі

Сьогодні направила лист на гендиректора Київавтодора з рекомендацією включити капітальний ремонт тротуарів на Московському мосту (як у частині через р. Десенка, так і у частині

Минулого тижня я ініціювала зустріч з компанією, яку обрано для розробки першої стадії проекту реконструкції Ленінградської площі та під’їзних шляхів. Метою зустрічі було вже на