У проекті продовження Кільцевої дороги від існуючої Кільцевої до Богатирської врахований рух велосипедистів: тут буде дві двосторонні велодоріжки шириною по 2 м.

2014-08-07 14.41.21

Сьогодні Асоціація велосипедистів Києва обговорила з проектувальниками велосипедні доріжки у проекті нового будівництва Кільцевої дороги на Оболоні. З обох боків Кільцевої на новозбудованій ділянці будуть прокладені двосторонні велодоріжки шириною 1,75-2 м, на відстані 0,75 м від дороги, далі – 3-метрова зелена зона, за нею – пішохідний тротуар (на фото – поперечний переріз попередньої версії з технічним тротуаром шириною 1 м, за рахунок якого будуть розширені велосипедні доріжки від 1,5 м до 2 м).

2014-08-07 14.41.46

На ділянці є міст, ширина велопішохідної зони на ньому – 3,5 м. Під шляхопроводом на перетині з Богатирською – також 3,5-метрова велопішохідна зона.

Наразі запроектовано близько 2,5 км цієї дороги, незабаром велосипедну частину спроектують на ще близько 1 км шляху в бік Оболонського проспекту.

Наразі уздовж існуючої Кільцевої дороги існують 1,5-метрові пішохідні доріжки, по яких також їздять велосипедисти. Під час реконструкції існуючих ділянок Асоціація буде рекомендувати розширити їх до 3,5 метрів і зробити їх велопішохідними (інтенсивність руху пішоходів незначна, тому велопішохідне рішення має сенс).

Kiltseva

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Заступник голови Київської міської державної адміністрації Дмитро Давтян запропонував урахувати напрацювання літньої школи «Дизайн вулиць для якісного міського середовища та мобільності» при підготовці проекту реконструкції

Асоціація велосипедистів Києва проаналізувала плани робіт КК “Київавтодор” на 2018-2020 роки. Плани капітального ремонту вулиць взято з програми економічного та соціального розвитку Києва 2018-2020 років.

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури