Ми завітали до 1+1 медіа, переможця конкурсу “Велопрацедавець року” (2013) – дізнатися, як поживають, як катаються, що нового для велосипедистів зроблено за останній рік і чому важливо створювати умови для велосипедистів.

1+1 velopracedavec

Медіагрупа1+1 підтвердила у наших очах свій статус дружнього до велосипедистів офісу: купа велосипедів у дворі, нова парковка, душові та місця для переодягання на кожному поверсі.

1+1 bike-friendly

Отже, потрапляючи на територію офісу медіагрупи, бачимо фірменну велопаркову в формі 1+1. Вже з самого ранку вона повністю зайнята.

1+1 bike-friendly

Кажуть, у другій половині дня велосипеди вже чіпляють за паркан, або хто де знайде місце.

1+1 bike-friendly

Тому буквально напередодні нашого візиту тут поставили нову парковку – на задньому подвір’ї. На ній може стати 12 велосипедів. У даному випадку зовсім не заважає те, що велосипед треба кріпити за колесо, а не за раму, адже вся територія знаходиться під постійним відеонаглядом, тому за безпеку свого велосипеда можна не хвилюватися.

1+1 bike-friendly

Переступаємо поріг – і тут нас зустрічає жовтенький ровер, що красується на стіні; поряд з ним почесена відзнака – диплом переможця “Велопрацедавець-2013”.

1+1 bike-friendly

Тобто кожна людина, що приходить на канал у якій би то не було справі – чи то на роботу, чи в студію, бачить велосипед. Ми вражені такою популяризацією велоруху. А ще, кажуть, жовтий колір піднімає настрій.

Нас проводить Азіза Хамідова, менеджер з корпоративної соціальної відповідальності. Оглядаємо приміщення, дивимося на переодягалки, бачимо душові кабіни на кожному поверсі, по ходу спілкуємося.

1+1 bike-friendly

За словами Азізи, адміністрація намагається не обмежувати своїх співробітників у вияві їх творчості і вважає, що велосипед якраз сприяє цьому. “Сам офіс будувався як простір для розвитку талантів, тому стримувати креатив було б неправильно“, – каже вона. Тож велосипедисти тут тільки вітаються.

Люди, що користуються в нашій компанії велосипедами – не обов’язково журналісти, сценаристи чи дизайнери, а наприклад, менеджери проектів та керівники відділів. Але це люди, що можуть подивитися на світ ширше”, – додає вона.

aziza

Фото: 1+1 media

З минулого року кількість велосипедистів серед працівників 1+1 істотно збільшилася. На це повпливало кілька чинників: світові тренди, бум велосипедної культури в Києві, а також перемога у “Велопрацедавці” – ця подія широко транслювалась серед колективу, 5 співробітників також стали членами АВК. Багато людей придбали велосипеди, отримали їх у подарунок або почали активно їздити.

Без забезпечення умов для велосипедистів ми не зможемо функціонувати повноцінно. Ми не можемо утримувати людей у строгих рамках; якби ми ставили якісь рамки, це приводило б до дискомфорту і напряму впливало б на показники їх роботи. А свобода дуже розвиває людей” – Азіза Хамідова

На питання, що б 1+1 порадив інши працедавцям, Азіза рекомендує хоча б поставити велопарковку, що не потребує значних інвестицій, але робить людей лояльними до компанії. Це може бути навіть окремою темою для тімбілдінгу, бо велосипед – це зручний і безкоштовний спосіб проводити час разом.

По ходу огляду приміщення всюди бачимо ящики для збору макулатури та інші “eco-friendly” сліди, наприклад, нагадування про бережне використання ресурсів.

DSC06360

Азіза пояснює, що забезпечення умов для велосипедистів є частиною як дотримання принципів “зеленого офісу”, так і підтримки здорового способу життя.

DSC06363 DSC06366

Асоціація велосипедистів Києва вітає послідовні кроки 1+1 медіа для створення комфортних умов для своїх працівників та відвідувачів, а також закликає інші компанії брати приклад і ставати дружніми до велосипедистів!

Ваш офіс bike-friendly? Подавайте заявку на конкурс “Велопрацедавець року-2014“. Отримайте широке визнання велоспільноти Києва та заохочувальні призи для співробітників!

інші цікаві матеріали

Ви  вже знаєте, що катання на велосипеді покращує ваше фізичне здоров′я. А чи знаєте ви, що воно також має глибокий вплив на ваш мозок? Ми

Від світлофорів «зеленої хвилі», величних велосипедних мостів до цифрових лічильників та опор для велосипедистів на перехрестях — у столиці Данії є безліч ідей для вдосконалення

Кампанія «Велосипедом на роботу», «Шопінг на велосипеді», Критична маса, брендинг велопрокату та велосипедні тури – про основні засоби популяризації велотранспорту в Празі та Чехії загалом розповів